318i n42 bierze wielkie ilosci oleju

WAŚKA
Bywalec forum
Posty: 55
Rejestracja: 24 sie 13, 4:07
BMW: E46 N42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Luboń

#1

Post autor: WAŚKA »

Witam posiadam e46 z magicznym silnikiem n42 b20 :-) problem mi znany z innych tematów . Ale takiego zużycia chyba nikt nie miał trasa ok 800 km olej zalany 4.2 po trasie oleju prawie brak z rury brak dymu odma robiona inne możliwe problemy proste czyli wszelkie wycieki wyeliminowane . Byłem w dużej ilości warsztatów i mają różne zdanie na ten temat część uważa że wystarczy zrobić tylko górę czyli głowice z gumkami itp a druga część twierdzi że jak zostanie zrobiona góra to trzeba będzie i dół robić bo pierścienie nie dadzą rady . Ale najlepsze jest to ze typowym warsztat od tylko bmw jest również zdania ze wystarczy górę zrobić. Jakie jest wasze zdanie na ten temat ? Pozdrawiam
waldek1978
Przyjaciel forum
Posty: 1499
Rejestracja: 28 lis 14, 9:56
BMW: E90
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń

#2

Post autor: waldek1978 »

Mi tez lykal w trasie roche oleju, 450 km i 0,5 l. Wstawilem autko do serwisu, ktory specjalizuje sie tylko w BMW. Co zostalo zrobione? Wymienione uszczelniacze zaworowe i uszczelka pokrywy zaworow. Czesci oczywyscie oryginalne BMW. Uszczelniacze wymienione bez zdejmowania glowicy. Takze potwierdza sie, ze wystarczy zrobic gore.
konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#3

Post autor: konrados94 »

taki sam objaw miałem jak siadł mi pierścień olejowy na jednym z tłoków, po prostu pękł i pracował dalej a przy okazji przerysował mi tuleję, olej znikał w podobnym tempie, o dziwo kopcenia też nie było. Nie rozumiem stwierdzenia że pierścienie nie dadzą rady po remoncie góry :no:
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
OSA BMW

#4

Post autor: OSA BMW »

A jaki przebieg ,a twoje auto?
Poza tym robina odma??w sensie? Wyciągnij bagnet na chodzącym silniku
WAŚKA
Bywalec forum
Posty: 55
Rejestracja: 24 sie 13, 4:07
BMW: E46 N42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Luboń

#5

Post autor: WAŚKA »

Witam :-) Auto w maju oddałem do mechanika została zrobiona głowica po odebraniu kontrolowałem cały czas stan oleju do ok 5 tys km stan cały czas taki sam bez zmian lecz po przekroczeniu 5 tys km problem zaczął znów się pojawiać :( i pytania czy mogę spodziewać się najgorszego czyli góra zrobiona to teraz dół nie wytrzymał ? Między czasie przed remontem zrobione wszystko co było możliwe czyli uszczelki Vacum podstawy oraz pokrywy zaworów . Odma wynieniona 30 tys temu .
wulsik
Posty: 1
Rejestracja: 29 lis 15, 22:20
BMW: e46 318i N42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: tomaszow

#6

Post autor: wulsik »

Wiecie może panowie gdzie w łódzkim ktoś wymieni uszczelki na zaworkach bez zdejmowania głowicy?
fredek
Bywalec forum
Posty: 159
Rejestracja: 21 cze 14, 23:24
BMW: brak w trakcie poszukiwań
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: OSTROWIEC

#7

Post autor: fredek »

wszelkie tematy w sprawie znikania oleju w N42 według mnie zostały omówione wielokrotnie , więc kolejne tematy powinny być zakładane po podjęciu naprawy wymienionych elementów czyli głównie uszczelniaczy zaworowych . Najpewniejszą metodą naprawy tego silnika jest sprzedaż auta lub swap .
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”