318i n42 bierze wielkie ilosci oleju
-
- Bywalec forum
- Posty: 55
- Rejestracja: 24 sie 13, 4:07
- BMW: E46 N42
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Luboń
Witam posiadam e46 z magicznym silnikiem n42 b20 problem mi znany z innych tematów . Ale takiego zużycia chyba nikt nie miał trasa ok 800 km olej zalany 4.2 po trasie oleju prawie brak z rury brak dymu odma robiona inne możliwe problemy proste czyli wszelkie wycieki wyeliminowane . Byłem w dużej ilości warsztatów i mają różne zdanie na ten temat część uważa że wystarczy zrobić tylko górę czyli głowice z gumkami itp a druga część twierdzi że jak zostanie zrobiona góra to trzeba będzie i dół robić bo pierścienie nie dadzą rady . Ale najlepsze jest to ze typowym warsztat od tylko bmw jest również zdania ze wystarczy górę zrobić. Jakie jest wasze zdanie na ten temat ? Pozdrawiam
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 1499
- Rejestracja: 28 lis 14, 9:56
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
Mi tez lykal w trasie roche oleju, 450 km i 0,5 l. Wstawilem autko do serwisu, ktory specjalizuje sie tylko w BMW. Co zostalo zrobione? Wymienione uszczelniacze zaworowe i uszczelka pokrywy zaworow. Czesci oczywyscie oryginalne BMW. Uszczelniacze wymienione bez zdejmowania glowicy. Takze potwierdza sie, ze wystarczy zrobic gore.
-
- Bywalec forum
- Posty: 311
- Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
- BMW: 325i EU3
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: RZE
taki sam objaw miałem jak siadł mi pierścień olejowy na jednym z tłoków, po prostu pękł i pracował dalej a przy okazji przerysował mi tuleję, olej znikał w podobnym tempie, o dziwo kopcenia też nie było. Nie rozumiem stwierdzenia że pierścienie nie dadzą rady po remoncie góry
A jaki przebieg ,a twoje auto?
Poza tym robina odma??w sensie? Wyciągnij bagnet na chodzącym silniku
Poza tym robina odma??w sensie? Wyciągnij bagnet na chodzącym silniku
-
- Bywalec forum
- Posty: 55
- Rejestracja: 24 sie 13, 4:07
- BMW: E46 N42
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Luboń
Witam Auto w maju oddałem do mechanika została zrobiona głowica po odebraniu kontrolowałem cały czas stan oleju do ok 5 tys km stan cały czas taki sam bez zmian lecz po przekroczeniu 5 tys km problem zaczął znów się pojawiać i pytania czy mogę spodziewać się najgorszego czyli góra zrobiona to teraz dół nie wytrzymał ? Między czasie przed remontem zrobione wszystko co było możliwe czyli uszczelki Vacum podstawy oraz pokrywy zaworów . Odma wynieniona 30 tys temu .
-
- Bywalec forum
- Posty: 159
- Rejestracja: 21 cze 14, 23:24
- BMW: brak w trakcie poszukiwań
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: OSTROWIEC
wszelkie tematy w sprawie znikania oleju w N42 według mnie zostały omówione wielokrotnie , więc kolejne tematy powinny być zakładane po podjęciu naprawy wymienionych elementów czyli głównie uszczelniaczy zaworowych . Najpewniejszą metodą naprawy tego silnika jest sprzedaż auta lub swap .
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 8 Odpowiedzi
- 6673 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 3430 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 5 Odpowiedzi
- 7004 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 2 Odpowiedzi
- 3123 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marGharyn
-
- 3 Odpowiedzi
- 1318 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 821 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bomblos
-
- 2 Odpowiedzi
- 2833 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 4 Odpowiedzi
- 2771 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 11 Odpowiedzi
- 5382 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pkruszynski
-
- 7 Odpowiedzi
- 4459 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Patrykm83