[318i M43b19] Przerywanie na zimnym silniku

FalkenKCe
Posty: 4
Rejestracja: 26 lut 16, 9:17
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#1

Post autor: FalkenKCe »

Witam wszystkich

Problem dotyczy mianowicie przerywania/wypadania zapłonu podczas pracy silnika do granicy opuszczenia wskazówki niebieskiego pola (na nieco rozgrzanym już spokój). Do tego czasu auto powyżej 2k obrotów dławi się i ciężko wkręca na obroty. Samochód mam od niecałego miesiąca i tydzień temu odebrałem go od mechanika (fana marki). Przed naprawa spod obudowy rozrządu ciekło także zostały wymienione uszczelki itd i okazało się ze płoza była pęknięta... Wymieniłem również cały rozrząd. W poniedziałek jadę do tego mechanika z powrotem sprawdzić co i jak. Kable, świece nowe także to odpada... Myślicie ze rozrząd nieprawidłowo zamontowany ?

Odnoszę również wrażenie że samochód przed naprawa był nieco bardziej żwawy (wiem ze do demonów prędkości ten silnik nie należy ale wcześniej posiadałem e36 w silniku 1.6 102 km i teraz mam wrażenie ze obecny silnik pracuje podobnie do tego poprzedniego z e36).

Pozdro :)
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#2

Post autor: Jarando »

Można wróżyć z fusów bez podpięcia pod kompa, ale stawiam na silniczek krokowy albo/i przepływkę.
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Awatar użytkownika
gczarkowski1
Bywalec forum
Posty: 261
Rejestracja: 29 sie 10, 11:34
BMW: e46-1,9m43-LPG SEDAN e46-1,9m43-LPG KOMBI
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Teresin

#3

Post autor: gczarkowski1 »

Jak masz od kogo to na próbę podmień zestaw przewodów zapłonowych łącznie z cewkami , a tak naprawdę to w jakim stanie masz świeczki?
Zwróć uwagę na przewód masowy przy cewkach
FalkenKCe
Posty: 4
Rejestracja: 26 lut 16, 9:17
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#4

Post autor: FalkenKCe »

Świece nowe wymienione tydzień temu + przewody. Pomyślę o tej cewce jeszcze... ale najpierw wrzucę go pod ten komputer.

Znajomy też wspominał o przewodzie masowym także dzięki za przypomnienie.
Awatar użytkownika
gczarkowski1
Bywalec forum
Posty: 261
Rejestracja: 29 sie 10, 11:34
BMW: e46-1,9m43-LPG SEDAN e46-1,9m43-LPG KOMBI
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Teresin

#5

Post autor: gczarkowski1 »

Z tego co kojarzę na kompie raczej cewka nie wyjdzie i dlatego wspomniałem o podmianie od sprawnego dawcy co by bez potrzeby nie nakupić gratów
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#6

Post autor: wandii »

Ja bym stawiał na przepływkę.
Odłącz wtyczkę, jak będzie poprawa to masz winowajcę
FalkenKCe
Posty: 4
Rejestracja: 26 lut 16, 9:17
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice

#7

Post autor: FalkenKCe »

Auto świeżo po podłączeniu pod kompa - sonda regulacyjna - prawdopodobnie ma grzałkę walniętą bo zaczyna pracować dopiero po opuszczeniu wskazówki niebieskiego pola (właśnie wtedy auto przestało się dławic). Innych błędy się nie pokazały :)

Wymiana na dniach niedługo także dam znać czy po zmianie rzeczywiście problem ustał.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”