[318i M43b19] Przerywanie na zimnym silniku
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 26 lut 16, 9:17
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
Witam wszystkich
Problem dotyczy mianowicie przerywania/wypadania zapłonu podczas pracy silnika do granicy opuszczenia wskazówki niebieskiego pola (na nieco rozgrzanym już spokój). Do tego czasu auto powyżej 2k obrotów dławi się i ciężko wkręca na obroty. Samochód mam od niecałego miesiąca i tydzień temu odebrałem go od mechanika (fana marki). Przed naprawa spod obudowy rozrządu ciekło także zostały wymienione uszczelki itd i okazało się ze płoza była pęknięta... Wymieniłem również cały rozrząd. W poniedziałek jadę do tego mechanika z powrotem sprawdzić co i jak. Kable, świece nowe także to odpada... Myślicie ze rozrząd nieprawidłowo zamontowany ?
Odnoszę również wrażenie że samochód przed naprawa był nieco bardziej żwawy (wiem ze do demonów prędkości ten silnik nie należy ale wcześniej posiadałem e36 w silniku 1.6 102 km i teraz mam wrażenie ze obecny silnik pracuje podobnie do tego poprzedniego z e36).
Pozdro
Problem dotyczy mianowicie przerywania/wypadania zapłonu podczas pracy silnika do granicy opuszczenia wskazówki niebieskiego pola (na nieco rozgrzanym już spokój). Do tego czasu auto powyżej 2k obrotów dławi się i ciężko wkręca na obroty. Samochód mam od niecałego miesiąca i tydzień temu odebrałem go od mechanika (fana marki). Przed naprawa spod obudowy rozrządu ciekło także zostały wymienione uszczelki itd i okazało się ze płoza była pęknięta... Wymieniłem również cały rozrząd. W poniedziałek jadę do tego mechanika z powrotem sprawdzić co i jak. Kable, świece nowe także to odpada... Myślicie ze rozrząd nieprawidłowo zamontowany ?
Odnoszę również wrażenie że samochód przed naprawa był nieco bardziej żwawy (wiem ze do demonów prędkości ten silnik nie należy ale wcześniej posiadałem e36 w silniku 1.6 102 km i teraz mam wrażenie ze obecny silnik pracuje podobnie do tego poprzedniego z e36).
Pozdro
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Można wróżyć z fusów bez podpięcia pod kompa, ale stawiam na silniczek krokowy albo/i przepływkę.
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
- gczarkowski1
- Bywalec forum
- Posty: 261
- Rejestracja: 29 sie 10, 11:34
- BMW: e46-1,9m43-LPG SEDAN e46-1,9m43-LPG KOMBI
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Teresin
Jak masz od kogo to na próbę podmień zestaw przewodów zapłonowych łącznie z cewkami , a tak naprawdę to w jakim stanie masz świeczki?
Zwróć uwagę na przewód masowy przy cewkach
Zwróć uwagę na przewód masowy przy cewkach
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 26 lut 16, 9:17
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
Świece nowe wymienione tydzień temu + przewody. Pomyślę o tej cewce jeszcze... ale najpierw wrzucę go pod ten komputer.
Znajomy też wspominał o przewodzie masowym także dzięki za przypomnienie.
Znajomy też wspominał o przewodzie masowym także dzięki za przypomnienie.
- gczarkowski1
- Bywalec forum
- Posty: 261
- Rejestracja: 29 sie 10, 11:34
- BMW: e46-1,9m43-LPG SEDAN e46-1,9m43-LPG KOMBI
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Teresin
Z tego co kojarzę na kompie raczej cewka nie wyjdzie i dlatego wspomniałem o podmianie od sprawnego dawcy co by bez potrzeby nie nakupić gratów
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 26 lut 16, 9:17
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
Auto świeżo po podłączeniu pod kompa - sonda regulacyjna - prawdopodobnie ma grzałkę walniętą bo zaczyna pracować dopiero po opuszczeniu wskazówki niebieskiego pola (właśnie wtedy auto przestało się dławic). Innych błędy się nie pokazały
Wymiana na dniach niedługo także dam znać czy po zmianie rzeczywiście problem ustał.
Wymiana na dniach niedługo także dam znać czy po zmianie rzeczywiście problem ustał.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 26 Odpowiedzi
- 10811 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 25 Odpowiedzi
- 7204 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 5 Odpowiedzi
- 4631 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 2964 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: harus
-
- 2 Odpowiedzi
- 959 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 22 Odpowiedzi
- 6074 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adrian_dev
-
- 22 Odpowiedzi
- 7633 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Karold
-
- 11 Odpowiedzi
- 5557 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 1038 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: raganra