[318i M43] Spadek mocy, dziwny dźwięk

Mikkal
Posty: 6
Rejestracja: 12 kwie 17, 23:01
BMW: BMW e46 318i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto:

#1

Post autor: Mikkal »

Witam,

Od 3 tygodni mam problem z moim e46, podczas jazdy na rozgrzanym juz silniku przy ruszaniu silnik nagle stracil moc. Zmniejszyła się kultura pracy, całą budą przy dodawaniu gazu trzęsie. Oczywiście laweta i do mechanika. Samochód ma 190tys przebiegu, posiadamy go w rodzinie od 2007 roku i przebigeu 62 tys. Wszystkie oleje filtry robione na bieżąco. Cały czas silnik odpala bezproblemowo, bez przygazówki jest cicho spokojnie, czasami jakis spadek obrotów delikatny. Przy przygazowaniu trzęsie autem i wydobywa sie dziwny dźwięk. Może ktoś się kiedyś spotkał przy tym silniku. Mechanik sprawdził już świece, wałki pod pokrywą zaworów, ciśnienie na cylindrach, sondy, wydech, przepływke, recyrkulator spalin, cewki, odme. Podczas krótkiego przejazdu zapalila sie mrugająca kontrolka check engine i potem palila sie na stałe. W błędy nie mam wglądu ponieważ samochód cały czas stoi u mechanika i chyba będę jechał już do innego. Może ktoś ma jakieś doświadczenie z takim przypadkiem?
Mikkal
Posty: 6
Rejestracja: 12 kwie 17, 23:01
BMW: BMW e46 318i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto:

#2

Post autor: Mikkal »

Refresh, ktoś coś?
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#3

Post autor: Krzysiek669 »

Przydałoby się zobaczyć jakie to błędy masz na silniku, skoro zapalił się check engine to znak, że mieszanka jest zbyt uboga. Tak swoją drogą to może przy okazji zmień mechanika skoro nic nie wymyślił.
Mikkal
Posty: 6
Rejestracja: 12 kwie 17, 23:01
BMW: BMW e46 318i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto:

#4

Post autor: Mikkal »

Info dla potomnych:
Problem został rozwiązany podejrzewana była cewka lub wtryski, końcowo okazało się, że kable od cewki z powodu swojego wieku nie dawały dobrego pradu na świece i iskra była kiepska wymienione na oryginaly bmw i auto jak nowe. Auto nie paliło na jeden tłok i zalewało cylinder paliwem
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”