[318i m43]Parametry pracy silnika inpa -przekroczony zakres

piotreek
Bywalec forum
Posty: 163
Rejestracja: 14 paź 12, 23:04
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRK

#1

Post autor: piotreek »

Panowie mam prośbę o sprawdzenie moich parametrów, mam kilka które są przekroczone. Może ktoś podpowie który czujnik/część za nie odpowiada?
Dodam tylko że nie ma żadnych błędów, nic nie faluje, pali tyle ile ma palić ogólnie wsio jest ok.Po odłączeniu przepływki auto jest słabsze a rano obroty falują i gaśnie. Trochę DISA brzęczy, ale ja wyciągałem i nie widzę nic niepokojącego.
Check się nie zaświeca, a jednak męczą mnie te parametry.
Jedyny jaki mam problem to taki że pod obciążeniem przy dodawaniu gazu jakby wydech głośniej chodził (buczy), katalizator jest cichy , tłumik środkowy zregenerowany, końcowy wymieniony dlatego zacząłem szukać w parametrach noi mnie trochę zaniepokoiły...

Obrazek

Obrazek
Roki
Weteran
Posty: 1279
Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
VIN: PA70818
Lokalizacja: Radom

#2

Post autor: Roki »

Czujnik położenia wałka.Nie masz błędów żadnych?nie szarpie nie dusi sie?
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#3

Post autor: mariryb »

Właśnie co to jest to Ignition angle? Tez mam ten parametr zawsze poza normą. Nie mam błędów żadnych ani dziwnych objawów, pozatym już nie od dziś mam ten samochód i co do silnika to nie mam żadnych zastrzeżeń do jego pracy. Ale od zawsze ten parametr mam poza normą. Ten parametr Pulse duty chyba tez mam tak jak kolega

ps
Mam ten sam silnik
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
klaku007

#4

Post autor: klaku007 »

Wyprzedzenie zapłonu dokładnie kąt. Ale nie ma co się czasami przejmować ! w Inpie ona tak ma ze jest czasem źle wyskalowane
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#5

Post autor: mariryb »

Ja już ten silnik dobrze poznałem. Chodzi jak powinien. Te wskazania miałem od zawsze, więc chyba tak musi być.

Żeby dokładniej przyjrzeć się sprawie to chyba oscyloskopem trzeba by pomierzyć. Ale póki nic się nie dziej to nie ma co szukać dziury w całym.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#6

Post autor: romanikxxl »

Dokładnie,Inpa nie jest idealna i większości aut źle pokazuje te parametry.
Dla świętego spokoju przeskanuj sobie innym programem.
Romanikxxl
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#7

Post autor: hackunek »

z mojego wieloletniego doświadczenia z m43 wynika ze inpa nie prawidłowo pokazuje te parametry nie licząc ignition angle
piotreek
Bywalec forum
Posty: 163
Rejestracja: 14 paź 12, 23:04
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRK

#8

Post autor: piotreek »

W moim przypadku jeździ normalnie nie szarpie błędów brak.
ignition angle jak jest zimny zaraz po odpaleniu tak z 3-4minuty jest w normie, potem rośnie.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”