[318i M43] klepanie z okolicy silnika

WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#31

Post autor: WKRENTEK77 »

Jedyny desperacki pomysł jaki mi przychodzi do głowy to zmiana na syntetyk już bez filtra skoro nie dawno wymienialeś i ewentualne częste dolewki żeby jakoś przetrwać zimę bo brak smarowania na pewno będzie miał jakiś niekorzystny wpływ na te elementy .
noSound87
Bywalec forum
Posty: 258
Rejestracja: 16 wrz 13, 14:06
BMW: E46 318i M43
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#32

Post autor: noSound87 »

Jakoś chyba przeboleje do wiosny :/ ...nie będę tyle jeździć zimą, poza tym koszt filtrów to pikuś w porównaniu do koszów oleju ;)
W ogóle zdziwiłem się jak lałem nowy olej (Valvoline 10w40), z bańki 4L weszło ze 3,5 litra, a naprawdę długo czekałem zanim ścieknie stary olej do końca - wg. katalogu do M43 wchodzi 4 litry.

Zawsze po uruchomieniu (w te mrozy) grzeje silnik na parkingu zanim ruszę z miejsca - właśnie w trosce o te popychacze czy zawory :/
Półsyntetyk został wlany tylko na okres zimowy - wcześniej był wlany Mobil (pewnie 10w40)
BMW by noSound
Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#33

Post autor: mariryb »

U mnie też wchodzi 3,5 litra, wiec wszystko dobrze a już zmieniałem 4 lub 5 razy.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”