[318i] Diagnoza buczenia

kruszka
Bywalec forum
Posty: 295
Rejestracja: 25 sty 14, 14:09
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bielany Wrocławskie

#21

Post autor: kruszka »

Z wielką ulgą mogę napisać - temat do zamknięcia.
Winne buczenia okazało się łożysko prawego koła - po wymianie cisza i spokój :)
isolato

#22

Post autor: isolato »

Czyli to co obstawiałem :) prawdopodobnie mam to samo do zrobienia tylko ze po lewej stronie - przy ok. 90-100 km/h słychać buczenie.

Jaki koszt i co zamontowane?
kruszka
Bywalec forum
Posty: 295
Rejestracja: 25 sty 14, 14:09
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bielany Wrocławskie

#23

Post autor: kruszka »

Hmm, ciężko mi powiedzieć, bo jeszcze oprócz tego łożyska miałem wymienione rolki napinacza paska wielorowkowego i oba paski. Za całość (części + robocizna) - 550zł we Wro.
Co do tego nieszczęsnego łożyska - problem pod koniec nasilał się z dnia na dzień. Buczenie pojawiało się już przy 60km/h, przy 80 miało swoje apogeum, a potem już nawet nie cichło, ale zmieniało tonację. Najciekawiej robiło się na rondach, albo "ślimakach" zjazdów z autostrady xD
A teraz w aucie panuje przyjemna cisza - aż chce się jeździć.

P.S. Mogę powiedzieć do którego mechanika udałem się w tej sprawie - fachowo (i przede wszystkim szybko) zabrał się za samochód.
Najpierw zdiagnozował gdzie leży problem, po czym zadzwonił z pytaniem, czy chcę to robić. A po chwili miał już wycenę kosztów (łącznie części i robocizna) - 2.5h później już miałem telefon, że auto jest do odebrania.
isolato

#24

Post autor: isolato »

Walnij pw :) będzie w razie czego
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”