318i/325i hamulce przed swapem
-
- Bywalec forum
- Posty: 886
- Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
- BMW: E46 3xxi
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: LBL
układ się jakoś bardzo nie zapowietrzy, za nim przystąpisz do odkręcenia przewodu hamulcowego to zablokuj czymś pedał wtedy płyn nie ucieknie
ja niedawno zmieniałem sam tył, jedynie zacisk był zapowietrzony w układzie zero powietrza.. przód profilaktycznie zdjąłem koło i parę razy odkręciłem odpowietrznik, ale bez potrzeby.
ja niedawno zmieniałem sam tył, jedynie zacisk był zapowietrzony w układzie zero powietrza.. przód profilaktycznie zdjąłem koło i parę razy odkręciłem odpowietrznik, ale bez potrzeby.
-
- Bywalec forum
- Posty: 136
- Rejestracja: 13 paź 17, 18:11
- BMW: E46 touring M54B25
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdańsk
Dobra, zrobione, ale mam wrażenie że pedał łapie niżej niż łapał, ale hamuje raczej tak samo. Coś z tym robić? Odpowietrzałem tylko przód bo tylko przód robiłem(prawy potem lewy), ani bąbelka nie wypuściło, za to pełno płynu wylałem Oczywiście uzupełniłem braki- płyn hamulcowy ATE, dot 4 SL6. Przed robotą zwłaszcza prawy zacisk nie cofał mocno tłoczka, może mam przez to mylny osąd?
Pytanie ciekawostka, czy po odpowietrzeniu klocki powinny trzeć o tarczę? Podczas jazdy nic nie słyszę więc może się ułożyły, ale na podnośniku cały czas po złożeniu wszystkiego do kupy i odpowietrzeniu było trochę tarcia. Zaciski kupione regenerowane z allegro- 300 złotych monet za komplet z jarzmami, wszystkie gumy nowe, ogólnie wyglądają bardzo dobrze, pracują moim zdaniem też.
Pytanie ciekawostka, czy po odpowietrzeniu klocki powinny trzeć o tarczę? Podczas jazdy nic nie słyszę więc może się ułożyły, ale na podnośniku cały czas po złożeniu wszystkiego do kupy i odpowietrzeniu było trochę tarcia. Zaciski kupione regenerowane z allegro- 300 złotych monet za komplet z jarzmami, wszystkie gumy nowe, ogólnie wyglądają bardzo dobrze, pracują moim zdaniem też.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10342
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Jak przy podniesionym aucie koła kręcą się bez oporu i nie zatrzymują się gwałtownie to jest ok, zawsze po założeniu nowych klocków trochę trze, musi się ułożyć i odbić prawidłowo. Jak masz wątpliwości to podnieś po jakiejś trasie i zakręć kołami.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 2941 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 5 Odpowiedzi
- 3778 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adrian23
-
- 4 Odpowiedzi
- 1322 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: sebas
-
- 3 Odpowiedzi
- 1026 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MaciekBMW
-
- 2 Odpowiedzi
- 1173 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Frost
-
- 5 Odpowiedzi
- 5287 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 0 Odpowiedzi
- 840 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KiLo
-
- 5 Odpowiedzi
- 2588 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yeti
-
- 1 Odpowiedzi
- 1170 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Budziu94
-
- 34 Odpowiedzi
- 12043 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Maateusz