[318i 2003] jak odczytac blad 28d6

tabasco84
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 27 lis 13, 1:35
BMW: 318i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Ireland
Województwo: lubuskie
Miasto: Dublin

#11

Post autor: tabasco84 »

wiesz mi ten blad wyskakuje za kazdym razem jak go skasuje po przejechaniu sie autem
zycie jest jak poker sam dobierasz karty
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#12

Post autor: romanikxxl »

tabasco84 pisze:wiesz mi ten blad wyskakuje za kazdym razem jak go skasuje po przejechaniu sie autem
Po skasowaniu błędu musisz się przejechać czy wystarczy zapłon aby błąd powrócił?
Romanikxxl
tabasco84
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 27 lis 13, 1:35
BMW: 318i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Ireland
Województwo: lubuskie
Miasto: Dublin

#13

Post autor: tabasco84 »

musze sie przejechac
zycie jest jak poker sam dobierasz karty
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#14

Post autor: romanikxxl »

Może chodzi o adaptację przepustnicy? Reset ustawień adaptacyjnych może pomoże?
Romanikxxl
tabasco84
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 27 lis 13, 1:35
BMW: 318i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Ireland
Województwo: lubuskie
Miasto: Dublin

#15

Post autor: tabasco84 »

jak to zrobic ??? :)
zycie jest jak poker sam dobierasz karty
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#16

Post autor: romanikxxl »

tabasco84 pisze:jak to zrobic ??? :)

Znalezione w sieci:
1) odłączamy aku - najpierw minus , potem plus
2) zabezpieczamy aku ,zeby kable w zaden sposób go nie dotkneły wywołujac spiecie
3) przekrecamy stacyjke w pozycje 2
4) teraz musimy połączyc klemy na przynajmniej 10 minut - to spowoduje zresetowanie kondensatorka ECU/TCU
5) po upływie tych, dajmy na to 15 minut , wyjmujemy kluczyk ze stacyjki, na nowo podłączamy aku : "+" potem"-"
6) uruchamiamy silnik i pozwalamy mu chodzic na biegu jałowym przez 5 minut
7) wyłączamy go na , ponownie, 5 minut
teraz uruchamiamy ponownie i ruszamy - na najnizszym mozliwym biegu
( zaleznie od typu skrzyni ) przyspieszamy przez cały zakres obrotów( do przynajmniej 5000 rpm) i potem pozwalamy autu samodzielnie wytracic obroty az do obrotów biegu jalowego - i tak trzykrotnie
9) nastepnie znów zatrzymujemu auto i pozwalamy pracowac na biegu jałowym przez 5 minut
Romanikxxl
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#17

Post autor: MARC »

Ten sposób raczej nie działa...

Podlatuje to wróżeniem z fusów.

Myślisz że w ASO też tak robią ? ;)
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#18

Post autor: romanikxxl »

W ASO pewnie mają do tego sprzęt. Działa czy nie ? Nie wiem bo nie robiłem. Zawsze może spróbować a nóż widelec.W INPA chyba też się robi jak się nie mylę.
Romanikxxl
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”