[318i 2002] SWAP z N42B20 na M54B22. Co potrzeba, ile kosztuje?

adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#1

Post autor: adi3d »

Co dokładnie potrzebuje do swapu i ile to wyjdzie?
Zakładam że cały silnik z kompem
Kluczyk z ews
Dwumas, sprzęgło i skrzynia podobno pasują?
Jak z wydechem sam kolektor wylotowy pasuje do reszty wydechu?
Węże do chłodnicy i klimy też inne?

Mechanik za robotę chce 3tys. To spoko cena?
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#2

Post autor: Lashie »

Jakiś czas temu dowiadywałem się o swap na m54b30, w Swap Garage w poznaniu wycenili to na ok 11tys do wymiany byloby: kompletny silnik z wiazką i sterownikiem,skrzynia biegów,sprzeglo,wał napedowy,dyfernecjał,poloski,cały uklad wydechowy,przedni stabilizator,weze od ukladu wspomagania kierownicy,weze od klimatyzacji, przy swapie na b22/25 poloski i dyfer mogły zostać. Pewnie coś można byłoby na sile zostawić, tylko kwestia czasu aż się podda od większej wagi i mocy auta.
Cena jak za zboże, ale pytałem o profi swap nie po kosztach. Z kolei w innym polecanym warsztacie, sama robocizna 2,5-3tysiace z gwarancja, ale części musiałbym organizować na własna rękę.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”