[318i 1998r] Trzęsie silnikiem gdy jest ciepły!

stevie
Posty: 2
Rejestracja: 9 lut 14, 10:25
BMW: E46, 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zawiercie

#1

Post autor: stevie »

Witam wszystkich miłośników e46 :witam:

Jestem nową osobą na forum i jest to mój pierwszy post, także proszę Was o wyrozumiałość.

Sprawa dotyczy BMW e46, silnik 318i, 118km, przebieg 270 000 (od 260 000 jest założony gaz).


Kurcze Panowie, pomocy :( Co się mogło stać, że po wymianie uszczelki pod głowicą u mechanika zaczęło mi trzepać autkiem na ciepłym silniku?? Zaznaczę, że obroty trzyma równo, ale nie ma mocy i pracuje jak traktor i tak samo go trzęsie. Niestety czasami też dławi go podczas odpalania, a także autko nie ma mocy w początkowych sekundach..
Ostatnio zmieniony 19 lut 14, 9:27 przez stevie, łącznie zmieniany 2 razy.
Roki
Weteran
Posty: 1279
Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
VIN: PA70818
Lokalizacja: Radom

#2

Post autor: Roki »

Oddaj na reklamacje niech robi.przejrzyj dokładnie co ci wymienił niech ci daje jakiś kwit co wymieniał i reklamuj.Mów że przed wymianą było dobrze.Ew.podjedź do innego weź kwit i niech oddaje co źle zrobił.
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#3

Post autor: romanikxxl »

Teraz to podłącz pod kompa i sprawdź błędy.
Może popodmieniał jakieś czujniki (i cholera wie co jeszcze) jak ma takie samo auto.
Romanikxxl
stevie
Posty: 2
Rejestracja: 9 lut 14, 10:25
BMW: E46, 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zawiercie

#4

Post autor: stevie »

romanikxxl pisze:Teraz to podłącz pod kompa i sprawdź błędy.
Może popodmieniał jakieś czujniki (i cholera wie co jeszcze) jak ma takie samo auto.

Jedna osoba z forum diagnozowała mi autko na kompie z INPA i wyszło dość dużo błędów - wykasowaliśmy je, przejechaliśmy się 2 km i wyskoczył 1:
Lambda Regulation Control Renge

Dodatkowo komputer pokazał złą pracę na 2 cylindrze - 1,3 i 4 wg wskazań komputera są OK.

Zastanawiam się czy ta nierówna praca właśnie nie jest związana z tym drugim cylindrem, który po zmierzeniu miał tylko 9 atm. Tylko kurcze dlaczego akurat po wymianie uszczelki pod głowicą, która na marginesie puszcza olej ://

Może to ta lambda.. sam nie wiem..
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”