[ 318i 1998 r. ] Falujące obroty na luzie 500-1000 obr.?

anetus
Posty: 5
Rejestracja: 3 cze 10, 19:46
BMW: było e36 2.0i obecnie e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Inowrocław

#21

Post autor: anetus »

sprawdź silniczek krokowy, odme, przepływkę... silniczek krokowy przeczyść w benzynie ekstrakcyjnej, a przepływke jeśli możesz podmień ale na taką samą.
Bartek
Posty: 2
Rejestracja: 6 maja 10, 11:53
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#22

Post autor: Bartek »

Falujące obroty po rozgrzaniu silnika w benzynie 316 , wymieniłem odme ( zawór silnika , na rysunku nr.1) i jak ręką odjął , miałem membranę uszkodzoną , koszt w ASO ok 160 PLN..........pozdrawiam
lolekbmw
Posty: 1
Rejestracja: 22 lut 11, 18:50
BMW: E46 318
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Zabkowice Slaskie

#23

Post autor: lolekbmw »

junior503 pisze:Jak odpalisz silnik to na wolnych obrotach odepnij kostke od silniczka krokowego, wtedy powinien przejść w tryb awaryjny i obroty powinny się uspokoić.
Jeśli tak to krokowy trzeba wyczyścić
Witam!!!Panowie dajcie spokój z tym gadaniem o odpinaniu silniczka krokowego!!!!co za bzdury!!!jak odepniesz przepływke która jest sprawna tez silnik bedzie chodził równo i dobrze.Tak samo jest z silnikiem krokowym czy czujnikiem połozenia przepustnicy,sonda lambda.Silnik przechodzi wtedy w TRYB AWARYJNY i chodzi w miare dobrze.Zeby sprawdzic sam krokowy czeba podpiac go pod program sterujacy!Jezu jak czytam jak ktos pisze ze odpiął przepływke i chodzi lepiej a potem pisze ze jednak to nie była przepływka to mnie tu bierze.Niektórzy pisza takie głópoty ze głowa boli.Przerabiałem wiele tematów ale z nierówna praca silnika na biegu jałowym to jest bardzo obszerny temat.W streszczeniu:zaczynamy od lewego powietrza w układzie dolotowym,potem odma i jej przewody,nastepnie czyscimy silnik krokowy z przepustnica,potem zespół regulacyjny,nastepmie przepływka i na koncu sonda lambda.Trzeba zaczac od najmniejszych kosztów czyli sprawdzania szczelnosci i czyszczenia.
Awatar użytkownika
Greg 318
Bywalec forum
Posty: 310
Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
BMW: e46/318 e30/1987r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Cork

#24

Post autor: Greg 318 »

lolekbmw pisze:
junior503 pisze:Jak odpalisz silnik to na wolnych obrotach odepnij kostke od silniczka krokowego, wtedy powinien przejść w tryb awaryjny i obroty powinny się uspokoić.
Jeśli tak to krokowy trzeba wyczyścić
Witam!!!Panowie dajcie spokój z tym gadaniem o odpinaniu silniczka krokowego!!!!co za bzdury!!!jak odepniesz przepływke która jest sprawna tez silnik bedzie chodził równo i dobrze.Tak samo jest z silnikiem krokowym czy czujnikiem połozenia przepustnicy,sonda lambda.Silnik przechodzi wtedy w TRYB AWARYJNY i chodzi w miare dobrze.Zeby sprawdzic sam krokowy czeba podpiac go pod program sterujacy!Jezu jak czytam jak ktos pisze ze odpiął przepływke i chodzi lepiej a potem pisze ze jednak to nie była przepływka to mnie tu bierze.Niektórzy pisza takie głópoty ze głowa boli.Przerabiałem wiele tematów ale z nierówna praca silnika na biegu jałowym to jest bardzo obszerny temat.W streszczeniu:zaczynamy od lewego powietrza w układzie dolotowym,potem odma i jej przewody,nastepnie czyscimy silnik krokowy z przepustnica,potem zespół regulacyjny,nastepmie przepływka i na koncu sonda lambda.Trzeba zaczac od najmniejszych kosztów czyli sprawdzania szczelnosci i czyszczenia.
Widzisz Lolek, tak wskazuje logika jak mowisz , natomiast na forum sie "obstawia" , i co z tego ze w praktyce jest z tego lipa , przecież ten co "doradza" niczym nie ryzykuje, cos takiego jak procedura diagnostyczna obowiazuje tylko mechanika (i to ku niezadowoleniu własciciela ) bo po co np. sprawdza sonde jak wiadomo ze jej błąd wyskoczył i wystarczy wymienic ?- na pewno naciągacz.
Trzeba podchodzic z duża rezerwa nim sie wyczytane na forum informacje wprowadzi w czyny.
Ale takie uroki forum :)
dawidoff93
Posty: 2
Rejestracja: 13 sie 17, 6:41
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Pabianice

#25

Post autor: dawidoff93 »

Witam mam problem z falującymi obrotami czytałem co piszecie ale nie wiem od czego teraz zacząć gdyż byłem jakiś czas temu u mechanika podłączył autko pod komputer pokazało że przepływka wymieniłem i podziałało ale na jakiś miesiąc i znowu od czasu do czasu mi falują tzn np tydzien nic sie nie dzieje a kolejnie 2 dni falują co robić bo już sam nie wiem ??? czytałem poprzednie wpisy ale prosze tak w skrócie czy coś wymienić jeszcze czy przeczyścić ???
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”