A sprawdzałeś poziom oleju czy tam czasem nie ucieka ?master8998 pisze:Tak jak pisałem zbiorniczek został wymieniony. Od wymiany do układu dolałem już 0,5l płynu co po odkręceniu odpowietrznika według mnie potwierdziło, że nigdzie nie ucieka ponieważ pływak pokazuje MAX. (chyba, że działa to inaczej niż myślę).hackunek pisze:może jest jakieś powietrze, dolej i obserwuj
E46 mają wadliwe zbiorniczki (i inne plastiki też) które z czasem pękają
[ 318i 1998 r. ] Duże cisnienie w ukladzie chlodzacym.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 lip 14, 12:13
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Lodz
- VIN: ay32164
a zapomniałem o tym napisać, poziom oleju jest ok. pod korkiem też nie ma śmietany. pierwsze co zrobiłem to to sprawdziłem bo przerabiałem taki scenariusz w poprzednim aucie. Przed momentem wróciłem z "testjazdy". Pojezdziłem trochę, żeby zagrzać auto i postałem sobie na parkingu marketu na zapalonym silniku jakiś czas. Specjalnie wybrałem w miarę czyste i suche miejsce. Po odjechaniu nie zostawiłem nawet kropki. Teraz na tej samej zasadzie zostawiłem auto pod blokiem. Niestety metoda z kartonem lub czymś innym pod silnikiem nie zda egzaminu bo strasznie wieje.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 mar 14, 21:01
- BMW: e60
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: legnica
Miałem w kilku m43 taki przypadek ze weze byly twarde i wody ubywało woda dostaje sie do komory spalania i wtedy olej masz czysty a plynu ubywa polecam sprawdzic swiece zapłonowe wykreć je i luknij czy ktoras nie bedzie czysta bez nagaru bo parujacy plyn w glowicy dobrze swiece wyczysci
-
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 13 kwie 15, 19:27
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
to jest dobry pomysł żeby sprawdzić świece. u mnie też jest zimna chłodnica cały czas i węże twarde, jedynie to te rurki co sa przy chłodnicy od przodu auta są ciepłe. co to może być? wentylator normalnie działa, termostat otwiera się przy 105. i pytanie czy dolny wąż od termostatu ma być ciepły jeszcze przed otwarciem się termostatu??????????? np temperatura ma 70 i ten dolny wąż jest ciepły. moim zdaniem nie powinno tak być w bmw 1.9 105KM co o tym myślicie koledzy?
-
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 13 kwie 15, 19:27
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
jak możecie to zobaczcie jak u was jest czy też się robi mocno ciepły dolny wąż ale przed otwarciem termostatu! np jak jest 90-100C
-
- Bywalec forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 13 kwie 15, 19:27
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
czyli pewnie termostat puszcza
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 30 Odpowiedzi
- 11004 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Seba97e46
-
- 12 Odpowiedzi
- 6194 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariusz1987to
-
- 1 Odpowiedzi
- 1429 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: gracjan330
-
- 0 Odpowiedzi
- 1148 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Damian101
-
- 11 Odpowiedzi
- 5345 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pkruszynski
-
- 4 Odpowiedzi
- 2903 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Grzechu16
-
- 3 Odpowiedzi
- 1377 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Werwolf
-
- 7 Odpowiedzi
- 1489 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tabacznik
-
- 0 Odpowiedzi
- 1214 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariuszBMW
-
- 0 Odpowiedzi
- 672 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: noker7