[ 318i 1998 r. ] chlodnica zimna przewod jak kamien

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
GrzesBMW3e46

#1

Post autor: GrzesBMW3e46 »

Witam mam problem juz od 2 miesiecy nie jest nikt wstanie mi pomoc uszczelke wymienialem glowica sprawdzana na szczelnosc. dolny waz chlodnicy ktorym wraca powrot plynu jest ciagle zimny dol chlodnicy tez zimny co moze byc przyczyna pompa wody sprawna wyjmowalem ja i sprawdzalem w chlodnice psiukalem powietrzem sprezonym niby powietrze przedostawalo sie przez nia termostat wymienilalem korek zbiorniczka tak samo uklad jest szczelny zadnych wyciekow przewody sa twarde jak kamien bede bardzo wdzieczny za porady bo ja juz nie mam pojecia co to moze byc.
gabrielGT
Posty: 1
Rejestracja: 26 lis 10, 21:41
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: bytom

#2

Post autor: gabrielGT »

Witam! Ja mam ten sam problem! wymieniałem uszczelkę pod głowicą (oczywiście głowica po szlifie) i dalej ten sam problem! nawet wyciągłem termostat i jest założony sam króciec. Objaw jest taki iż gdy silnik jest nagrzany to górny przewód jest gorący i twardy, a na dolnym jest zimny, mimo tego że termostatu w nim nie ma! może to być zatkana chłodnica?... a tak se głośno myśle :(
Awatar użytkownika
Greg 318
Bywalec forum
Posty: 310
Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
BMW: e46/318 e30/1987r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Cork

#3

Post autor: Greg 318 »

Nie mysl za duzo .
załóz nowy termoostat i jezdzij
MEFISTO
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 31 sie 10, 14:10
BMW: e-46 318I sedan
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Góra Kalwaria

#4

Post autor: MEFISTO »

Dokładnie nowy termostat załatwi sprawe.Ból jeden koszt około 240zł+wymiana 60zł.Przerabiałem ten temat.Pozdro
seba328
Bywalec forum
Posty: 154
Rejestracja: 5 sty 11, 15:20
BMW: e46 328ci
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: otwock

#5

Post autor: seba328 »

[quote=" 240zł+wymiana 60zł[/quote]
co za cena :shock: Ja ostatnio wymieniałem u siebie to za wahlera płaciłem 120zł i 10min wymiany
Obrazek
MEFISTO
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 31 sie 10, 14:10
BMW: e-46 318I sedan
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Góra Kalwaria

#6

Post autor: MEFISTO »

Zgodze się kolego z tobą.Ale w twoim silniku wymieniasz środek termostatu.A w tych 118i (118km) trzeba wymienić całe kolanko z termostatem.Sam doznałem szoku jak zamawiałem orginał w sklepie.a wymiana w zalerzności od 40-60zł jak piszesz.
Stunter_M
Bywalec forum
Posty: 149
Rejestracja: 4 sie 10, 0:01
BMW: 320d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Bełchatów

#7

Post autor: Stunter_M »

seba328 pisze:[quote=" 240zł+wymiana 60zł
co za cena :shock: Ja ostatnio wymieniałem u siebie to za wahlera płaciłem 120zł i 10min wymiany[/quote]
pewnie wymieniałeś egr on faktycznie kosztuje 120zł... ale nawet termostat obiegu głównego niekosztuje 240zł :shock:

Wracając do tematu:
Nie ma sensu marnować kasy na wymianę.
Książka "Sam naprawiam" i 2-3godzinki w zależności od umiejętności i sam dasz rade. Ja za niego zapłaciłem 160zł.
///M
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”