Czyli jest szansa, że może być tak jak mówisz. Podjade dzisiaj i spytam co to za błąd i czy kasują adaptacje, wspomnę o tym ista zobaczymy co powiedzą. Wolałbym nie wymieniać na używki bo nie wiadomo czy nie będzie tak samo albo gorzej.maniek21112 pisze: ↑10 cze 20, 8:22To o czym piszesz to objawy w silnikach sześciocylindrowych (m52tu/m54) a tu jest inna para kaloszy.bmw_newbie pisze: ↑10 cze 20, 7:15Z tego co czytałem na necie to ludziom falują obroty, albo gaśnie a u mnie tego nie zauważyłem.
Czy wyżej wymienione objawy mogą być spowodowane jakimś prozaicznym powodem w stylu, że adaptacja nie została skasowana?
Miałem przypadek w n45 (e87 116i), że mechanik wymieniał rozrząd i chyba oba vanony, po zabiegu auto po chwili od odpalenia wpadało w wibracje na wolnych obrotach, kasował czymś uniwersalnym adaptacje i vanosy to omijało, doczytał na niemieckim forum, że ktoś miał to samo i skasowanie adaptacji vanosów przy pomocy ista załatwiło temat, tak też było gdy zrobiłem to w tym egzemplarzu. Nie pamiętam już jakie były objawy podczas jazdy, ale wywalało błąd któregoś vanosa, więc pewnie mocy brakowało.
Co bym mógł jeszcze sprawdzić w pierwszej kolejności mniej kosztownego niż wymiana vanosów.