[318i 118km] Uszczelka pod głowicą

Goslo
Posty: 4
Rejestracja: 25 lut 15, 20:26
BMW: e46 2.0 118km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: zabrze

#1

Post autor: Goslo »

Hej :) mam na oku ladna sztuke lecz mam dylemat. Byla wymieniana uszczelka pod glowica i teraz moje pytanko:
Czy po wymianie uszczelki motor nie bedzie chodzil tak jak powinien ? Czy moga byc jakies powiklania ?

E46, 1999r, 2.0 118km :)
Ostatnio zmieniony 25 lut 15, 22:43 przez Goslo, łącznie zmieniany 2 razy.
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#2

Post autor: wandii »

Jeśli przed wymianą uszczelki silnik nie został przegrzany, wszystko zostało złożone odpowiednio to nie powinno być problemów.
Goslo
Posty: 4
Rejestracja: 25 lut 15, 20:26
BMW: e46 2.0 118km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: zabrze

#3

Post autor: Goslo »

a jęsli został przegrzany ? i jak to sprawdzic czy został przegrzany ? :) Dzieki kolego za odpowiedz ! :good:
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#4

Post autor: zibi_j1 »

Jeśli wszystko zrobione zgodnie ze sztuką, głowica splanowana itd, to nic się nie dzieje. Pytanie jaki był powód tej wymiany, czy usterka została usunięta itd. Warto sprawdzić obecność oleju w płynie chłodzącym i na odwrót, oraz wydaje mi się, że zmierzyć kompresję. Niech wypowiedzą się ludzie obeznani w benzynowych motorach :)
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#5

Post autor: wandii »

Musisz go dobrze rozgrzać i sprawdzić czy się nie przegrzewa.
Sprawdzić to co pisał kolega wyżej.
Jeśli uszczelka była robiona bo np zawory spotkały się z tłokiem to podczas naprawy ktoś mógł nie dotrzeć zaworów lub popełnić inny błąd i wtedy kompresja będzie słaba
Goslo
Posty: 4
Rejestracja: 25 lut 15, 20:26
BMW: e46 2.0 118km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: zabrze

#6

Post autor: Goslo »

Dzieki Panowie :) :beer:
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#7

Post autor: wandii »

I tak BTW to jest 1.9 a nie 2.0 :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”