318i 118KM można więcej?

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
david007pl
Bywalec forum
Posty: 329
Rejestracja: 13 lis 11, 19:58
BMW: e46 1,8i sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Lokalizacja: Poznań

#1

Post autor: david007pl »

Witam poraz kolejny użytkowników E46:) czy jest możliwość "podkręcenia" Silnika 1,8i w E46?
BMW
zajaczek_91
Bywalec forum
Posty: 113
Rejestracja: 11 lis 11, 17:18
BMW: e46 320i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: lublin

#2

Post autor: zajaczek_91 »

najlepiej swap na R6 :)
BMW- PO PROSTU RADOŚĆ Z JAZDY
david007pl
Bywalec forum
Posty: 329
Rejestracja: 13 lis 11, 19:58
BMW: e46 1,8i sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Lokalizacja: Poznań

#3

Post autor: david007pl »

sirek pisze:
david007pl pisze:Witam poraz kolejny użytkowników E46:) czy jest możliwość "podkręcenia" Silnika 1,8i w E46?
Nie ma to najmnieszego sensu bo przyrost mocy będzie mizerny i tak przy tym słabym silniku. Poza tym przyzwyczisz sie do niego po dwóch tygodniach .


Dobra rada ---------------------------- zmień auto na mocniejsze . 8)
chętnie zmieniłbym, ale fundusze nie pozwalają na to...
BMW
COBRA
Bywalec forum
Posty: 198
Rejestracja: 31 paź 10, 19:22
BMW: e46 320i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: inowrocław

#4

Post autor: COBRA »

sirek pisze:
david007pl pisze:Witam poraz kolejny użytkowników E46:) czy jest możliwość "podkręcenia" Silnika 1,8i w E46?
Nie ma to najmnieszego sensu bo przyrost mocy będzie mizerny i tak przy tym słabym silniku. Poza tym przyzwyczisz sie do niego po dwóch tygodniach .


Dobra rada ---------------------------- zmień auto na mocniejsze . 8)
no ale kolega dopiero go zakupił :D
kubaa88
Bywalec forum
Posty: 451
Rejestracja: 16 mar 10, 19:32
BMW: 330D /224HP/500NM :]
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Sieradz/Heerhugoward

#5

Post autor: kubaa88 »

Kurde czlowiek kupił 3 litrówke i sie juz powili mało zaczyna robic :D
Bo gdyby nie Niemce nie jeździł bym teraz w Beemce :D

Mój 3 litrowy Szatan :) ---> https://e46forum.pl/3-litrowy-szatan-bbs-s13-znowu-lato-str-6094
david007pl
Bywalec forum
Posty: 329
Rejestracja: 13 lis 11, 19:58
BMW: e46 1,8i sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Lokalizacja: Poznań

#6

Post autor: david007pl »

kubaa88 pisze:Kurde czlowiek kupił 3 litrówke i sie juz powili mało zaczyna robic :D
Tylko pozazdrościć takiego problemu:D
BMW
redirox
Bywalec forum
Posty: 72
Rejestracja: 7 mar 11, 21:34
BMW: e46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Lokalizacja: Gdańsk/Kościerzyna

#7

Post autor: redirox »

Nie będę zakładał nowego tematu.
Mam ten sam motor co autor tematu, czy swap na silnik z poliftowej 318i 143km wchodzi w grę? Muszę zmienić motor, a wolałbym już na mocniejszy. Tylko musi być r4, bo instalacja gazowa musi podejść.
freaksarena1
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 9 kwie 12, 14:08
BMW: E46 m43tub19
Rok produkcji: 2001
Państwo: uk
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: scarborough

#8

Post autor: freaksarena1 »

I tutaj panowie widze kolejny problem forumlowiczow kolega sie zapytal o podniesienie mocy w swoim silniku a nie czy warto zmienic na wiekszy czy zostac przy satarym . denerwuje mnie to ze nikt nie potrafi odpisac normalnie np. nie nie mozna bo silniki nie dadza rady nie wytrzymaja , lube ze mozna i konkretnie co do takiego silniczka mozna wykabinowac ale jak czytam te posty to jestem w :shock: . Brak konkretnej rady na pytanie forum jest po to aby pomagac i dac troche doswiatczen a nie isc na latwizne kup wiekszy motor.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#9

Post autor: mariryb »

Spotkał się ktoś może z jakimiś modyfikacjami tego silnika? Nie zamierzam nic robić bo wiem że nie ma sensu, ale tak z ciekawości do czego jest zdolny mój silnik.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Spidi
Bywalec forum
Posty: 233
Rejestracja: 9 mar 12, 8:26
BMW: 320 CD
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Lokalizacja: Białystok

#10

Post autor: Spidi »

freaksarena1 pisze:I tutaj panowie widze kolejny problem forumlowiczow kolega sie zapytal o podniesienie mocy w swoim silniku a nie czy warto zmienic na wiekszy czy zostac przy satarym . denerwuje mnie to ze nikt nie potrafi odpisac normalnie np. nie nie mozna bo silniki nie dadza rady nie wytrzymaja , lube ze mozna i konkretnie co do takiego silniczka mozna wykabinowac ale jak czytam te posty to jestem w :shock: . Brak konkretnej rady na pytanie forum jest po to aby pomagac i dac troche doswiatczen a nie isc na latwizne kup wiekszy motor.
LOL

To ja odpiszę - można wszystko!
Jak w każdym silniku jedziesz po kolei.. dolot(ewentualnie można pokombinować jeszcze z kolektorem ssącym), kompletny wydech z kolktorem, obróbka głowicy, ostrzejsze, wałki, odelżony zamach + wzmocnione sprzęgło, strojenie na hamowni z pisaniem nowej mapy... bla bla bla...
Standard dla każdego auta. Zyskasz może 20-25KM a koszt... hmmm przy dobrych wiatrach i niezłych układach(nie będąc samemu mechanikiem z dobrym warsztatem) 10 tysia pęknie lekko, przy gorszych 15-20koła.
Jednym słowem można wszytsko... można nawet sobie soft turbo wsadzić i podnieść moc w sumie o jakieś 50-60KM i być przy tym chudszym o 10-20tysia(zależy jakie graty i kto by to budował itp)... tylko po co? :fool:
Z g***a bicza nie ukręcisz... a za +/- 5k PLN zrobisz kompletnego SWAPa na motorwonię z jakiejś 323,325 albo może nawet 328
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”