[318d] świece żarowe

pabloo123
Bywalec forum
Posty: 151
Rejestracja: 9 mar 11, 11:12
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto:

#11

Post autor: pabloo123 »

zamówiłrm te
http://moto.allegro.pl/kolo-pasowe-bmw-e39-e46-318-320d-136km-1998-i2015103445.html jest napisane ze corteco :P mam nadzije ze drgania znikna ... a czy w ogóle widac albo słychac efekty nowego koła .? u mnie jakos dziwnie drzy a poduszki mam nowe .. wiec mam nadzieje ze z nowym kołem drgania znikna ..

a jesli chodzi o akumulator to
u mnie jest 74Ah 680A 12v nie za mały ?
mateusz
Bywalec forum
Posty: 84
Rejestracja: 14 lut 11, 22:26
BMW: 320D
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#12

Post autor: mateusz »

Myślę że aku starczy. Póki kręci to nie ma sensu wymieniać, a jak będziesz wymieniał to wstaw 80-90 Ah. Ja mam u siebie 100 Ah 830A i jestem bardzo zadowolony :)
Diagnostyka INPA, światła do jazdy dziennej, domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi, odprowadzanie do domu itp.

Usuwanie klapek z kolektora.

Naprawa sterownika świec żarowych.

Wrocław. Potrzebujesz pomocy pisz.
kojottb
Posty: 2
Rejestracja: 30 gru 11, 20:29
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: olkusz

#13

Post autor: kojottb »

witam mam pytanko załozyłem nowe swiece i po dwóch sek.gasnie kontrolka i słychac jak wyłancza swiece zarowe nawet jak jest ponizej 0 stopni i ciezko pali co to moze byc
ryba
Bywalec forum
Posty: 121
Rejestracja: 13 sie 09, 18:43
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: PKN

#14

Post autor: ryba »

kolego pabloo123 jakie efekty na nowym kole?
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#15

Post autor: romanikxxl »

kojottb pisze:witam mam pytanko załozyłem nowe swiece i po dwóch sek.gasnie kontrolka i słychac jak wyłancza swiece zarowe nawet jak jest ponizej 0 stopni i ciezko pali co to moze byc
Wnioskuję,że masz m47n a to może być wina sterownika tychże świec :)
Romanikxxl
pabloo123
Bywalec forum
Posty: 151
Rejestracja: 9 mar 11, 11:12
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto:

#16

Post autor: pabloo123 »

ryba pisze:kolego pabloo123 jakie efekty na nowym kole?
przed wymianą zauwazyłem dziwne drgania myslałem ze to swiece- no i sie nie pomyliłem 2 były walniete podczas naprawy majster doszeł do wniosku ze drgania moga byc od koła pasowego .. no i oczywiscie wymieniłem na corteco ...hmm szczeze nie widze róznicy :) ale chociaz głowa spokojna ze wymiana koła juz jest za mna:) chyba pora na dwumas tylko, ze ten na którym jezdze wydaje sie ok.. nie przerywa nie szarpie nie hałasuje ale dla spokojnej głowy ... za jakis miesiac wymienie...

jesli choodzi o drgania.. to sprawa jest taka ... nie wiem ..wydaje mi sie ze bardziej drga bo zaczeło mi cos brzeczec w desce przy jałowym biegu .. oraz podczas jazdy przy ok 2 000 obrotów.. nie wiem co i gdzie to brzeczy gdzies w głebi deski albo pod maską niedaleko podszybia.. szczerze mówie ze mnie to dooobbbjaaaa i tak wymieniam co sie da zeby przestało ...;]
pjast
Posty: 4
Rejestracja: 9 lis 11, 0:29
BMW: 318d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#17

Post autor: pjast »

Witam chciałbym odświeżyć temat mam problem z odpalaniem przy tych mrozach -15 jak było jeszcze do -5 nie mialem większych problemów tylko dłużej kręcił nie odpalał od strzała jak miałem gdy było do 0 stopni.Mam pytanie czy to mogą być świece czy serownik świec czy filtr paliwa .Jak nie odpalił mi przy -18 odstawiłem go na okolo tydzień jak ociepliło sie do -8 to odpalil ale na drugi dzień juz pod wieczor gdy znowu było -15 znowu nie odpalił .Troche dziwne nie wiem od czego zacząć.
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#18

Post autor: Maniek »

Zacznij od sprawdzenia czy akumulator jest dobry, czy ma odpowiednie ładowanie. Kiedy ostatnim razem zmieniałeś filtr paliwa ?
Jeżeli jest (przykładowo) -15 na dworze, to po przekręceniu na zapłon kontrolka DDE świeci się dłuższy czas czy tylko na moment, dosłownie nawet nie sekundę ?

Proponuję sprawdzić błędy na kompie w sterowniku silnika. Jeżeli będzie tam zapisany błąd to będziesz przynajmniej wiedział czy problem leży po stronie układu - sterownik - świece żarowe. Następnie świece żarowe można organoleptycznie sprawdzić podłączające je na krótko do akumulatora. Grzeje - ok, nie grzeje do wymiany.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
pjast
Posty: 4
Rejestracja: 9 lis 11, 0:29
BMW: 318d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#19

Post autor: pjast »

Kontrolka świec świeci wlasnie moment sekunde dwie filtra paliwa nie wymieniałem jeszcze i nie wiem czy wogóle byl wymieniany kupilem go w pażdzierniku.
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#20

Post autor: romanikxxl »

Obawiam się ,że w tym roku to kolega ma M47n i przy tym silniku nie radzę sprawdzac świec od aku! Jeżeli masz problemy to pewnie świece lub sterownik tak jak napisał Maniek podpięcie pod kompa da odpowiedź!
Romanikxxl
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”