318D M47N Wyciek z przewodu wspomagania. Zdjęcie
-
- Bywalec forum
- Posty: 107
- Rejestracja: 1 cze 11, 12:43
- BMW: BMW E46 320D
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Rudnik nad Sanem
ja również mam taki problem tylko ze w 320D 136km powiedzcie mi jak zdjąć ten przewód. u mnie cieknie przewód nr 9 i jak go rozłączyć z nr 8 bo to nie jest przykręcane ani nic
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Niema sensu wydawać kilka stówek za znaczek BMW.... No chyba że jest on taki ważny, Nowy wąż i nowe końcówki będą zakute więc niema sensu przepłacać.... U kumpla w audi już rok śmiga i nie wie nic o wspomaganiu a też zakuwał, nawet mu warsztat znalazłem.... U mechanika dał za wyjęcie i włożenie 50PLN i wąż koło 70 tak jak piszą. Cene konkretną poznasz w zakładzie bo będzie za końcówki i zakucie i wąż za metr, więc im krótszy tym taniej, On miał ponad metr, a wąż to główny składnik ceny.
Daj dorobić i nie kupuj ori bo to strata kasy.... Lepiej kup żonie kwiatki
Daj dorobić i nie kupuj ori bo to strata kasy.... Lepiej kup żonie kwiatki
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 399
- Rejestracja: 31 mar 12, 22:41
- BMW: 316
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Siedlce
Jak dobrze pamiętam to to jest takie szybkozłącze - cofasz metalowy kołnierz na wężu i wysuwasz go z tej metalowej chłodniczkicrazy9065 pisze:ja również mam taki problem tylko ze w 320D 136km powiedzcie mi jak zdjąć ten przewód. u mnie cieknie przewód nr 9 i jak go rozłączyć z nr 8 bo to nie jest przykręcane ani nic
Pzdr!
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 8 lut 11, 23:08
- BMW: E46 318D M47N TOURING
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdańsk
Dziękuje wszystkim za pomoc. Sprawa została dziś załatwiona. Przewód ostatecznie został zakuty w zakładzie hydrauliki siłowej. Gość który to robił pozostawił metalowe elementy ze starego węża, wymienił przewód gumowy, i zakuł końcówki na nowo. Koszt tak jak koledzy wyżej pisali w granicach 70zł. Polecam w zaistniałej sytuacji takie rozwiązanie, biorąc pod uwagę, iż wiele E46 ma problem z zapoceniami węży wspomagania i prędzej czy później zacznie cieknąć jak u mnie. Przy okazji wymieniłem też płyn wspomagania na nowy. Różnicy nie czuć w jakości wspomagania, ale mam pewność, że płyn jest świeży i na pewno nie zaszkodzi. Do tego wjechał nowy termostat (oe bmw), płyn hamulcowy ate sl6 i tuleje gumowe stabilizatora... jak szaleć to szaleć
EDIT:
Przesyłam jeszcze fotki jak wygląda wąż po zakuciu. Zobaczymy jak to wyjdzie w teście długodystansowym, na razie lśni nowością
górny koniec od strony pompy wspomagania:
dolny koniec od strony przekładni:
EDIT:
Przesyłam jeszcze fotki jak wygląda wąż po zakuciu. Zobaczymy jak to wyjdzie w teście długodystansowym, na razie lśni nowością
górny koniec od strony pompy wspomagania:
dolny koniec od strony przekładni:
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 13 Odpowiedzi
- 10310 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bythomas1
-
- 7 Odpowiedzi
- 2985 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ftnkontakt
-
- 2 Odpowiedzi
- 2963 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Grzegorzgdynia
-
- 0 Odpowiedzi
- 1480 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zvbinski
-
- 11 Odpowiedzi
- 2349 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Młody90
-
- 67 Odpowiedzi
- 15493 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Młody90
-
- 4 Odpowiedzi
- 2310 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 6 Odpowiedzi
- 3048 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Damii92r
-
- 2 Odpowiedzi
- 7742 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MrTuner1986
-
- 5 Odpowiedzi
- 2423 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lisciu001