318D M47N Wyciek z przewodu wspomagania. Zdjęcie

crazy9065
Bywalec forum
Posty: 107
Rejestracja: 1 cze 11, 12:43
BMW: BMW E46 320D
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rudnik nad Sanem

#11

Post autor: crazy9065 »

ja również mam taki problem tylko ze w 320D 136km powiedzcie mi jak zdjąć ten przewód. u mnie cieknie przewód nr 9 i jak go rozłączyć z nr 8 bo to nie jest przykręcane ani nic
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#12

Post autor: GUMMISS »

Niema sensu wydawać kilka stówek za znaczek BMW.... No chyba że jest on taki ważny, Nowy wąż i nowe końcówki będą zakute więc niema sensu przepłacać.... U kumpla w audi już rok śmiga i nie wie nic o wspomaganiu a też zakuwał, nawet mu warsztat znalazłem.... :wink: U mechanika dał za wyjęcie i włożenie 50PLN i wąż koło 70 tak jak piszą. Cene konkretną poznasz w zakładzie bo będzie za końcówki i zakucie i wąż za metr, więc im krótszy tym taniej, On miał ponad metr, a wąż to główny składnik ceny.
Daj dorobić i nie kupuj ori bo to strata kasy.... Lepiej kup żonie kwiatki :Rose:
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
paleta
Bywalec forum
Posty: 399
Rejestracja: 31 mar 12, 22:41
BMW: 316
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce

#13

Post autor: paleta »

crazy9065 pisze:ja również mam taki problem tylko ze w 320D 136km powiedzcie mi jak zdjąć ten przewód. u mnie cieknie przewód nr 9 i jak go rozłączyć z nr 8 bo to nie jest przykręcane ani nic
Jak dobrze pamiętam to to jest takie szybkozłącze - cofasz metalowy kołnierz na wężu i wysuwasz go z tej metalowej chłodniczki ;)
Pzdr!
arc
Posty: 4
Rejestracja: 8 lut 11, 23:08
BMW: E46 318D M47N TOURING
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#14

Post autor: arc »

Dziękuje wszystkim za pomoc. :beer: Sprawa została dziś załatwiona. Przewód ostatecznie został zakuty w zakładzie hydrauliki siłowej. Gość który to robił pozostawił metalowe elementy ze starego węża, wymienił przewód gumowy, i zakuł końcówki na nowo. Koszt tak jak koledzy wyżej pisali w granicach 70zł. Polecam w zaistniałej sytuacji takie rozwiązanie, biorąc pod uwagę, iż wiele E46 ma problem z zapoceniami węży wspomagania i prędzej czy później zacznie cieknąć jak u mnie. Przy okazji wymieniłem też płyn wspomagania na nowy. Różnicy nie czuć w jakości wspomagania, ale mam pewność, że płyn jest świeży i na pewno nie zaszkodzi. Do tego wjechał nowy termostat (oe bmw), płyn hamulcowy ate sl6 i tuleje gumowe stabilizatora... jak szaleć to szaleć :evil:

EDIT:
Przesyłam jeszcze fotki jak wygląda wąż po zakuciu. Zobaczymy jak to wyjdzie w teście długodystansowym, na razie lśni nowością :)

górny koniec od strony pompy wspomagania:
Obrazek

dolny koniec od strony przekładni:
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”