adamusiek pisze:
Bazuu pisze:Ppare mm przed pionem bez względu czy na zew jest minus 20, plus 20
wandii pisze:Możesz też spróbować zakryć chłodnicę kartonem i sprawdzić czy silnik złapie więcej niż te 75*
Ewentualnie Odpalić auto w ocieplanym garażu na postoju i sprawdzić czy się zagrzeje.
ktoś postów nie czyta
Nie próbuj na przymus się odgryźć
I tak nic nie przebije zdjęcia z testem zegarów.
Czy to -20 czy 20 powietrze dmucha w chłodnicę i wychładza silnik na dużym obiegu. Zasłonięcie jej to dobry patent na sprawdzenie termostatu
adamusiek pisze:
adamusiek pisze:weź pod uwagę, że wskazówka może nie być w pionie, a w teście będzie 90
wandii pisze:Czarny scenariusz zakłada, że ktoś cofnął Ci licznik i źle poskładał zegary. Podobno do korekty licznika w e46 trzeba rozbierać licznik.
Pytanie jaka jest temperatura robocza tego silnika?
o to chodziło
To czemu sam tego nie napisałeś?
Bazuu sprawdź te węże. Tak sobie myślę, że może masz włożony termostat który otwiera się przy 75*? To by tłumaczyło wszystkie objawy. Żadne inne rozwiązanie tu nie za bardzo pasuje.