[ 318d 2003 r. ] BRAK MOCY PRZY 3,5 TYS. OBROTÓW

Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#21

Post autor: rafał18 »

Tak nr 1
Zawor od turbiny jest taki sam, strona pasażera
Aissy
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 12 gru 16, 11:05
BMW: E46 318D
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Moje :)

#22

Post autor: Aissy »

Możecie wyjaśnić mi do czego służy te trzecie wyjście w sterowniku turbiny? U mnie był na nim nasadzony przewód gumowy o długości 20cm...
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#23

Post autor: rafał18 »

Na tym powinien byc chyba filterek
Aissy
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 12 gru 16, 11:05
BMW: E46 318D
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Moje :)

#24

Post autor: Aissy »

U mnie właśnie nie ma tam filterka tylko i nie został od zdemontowany - fizycznie w moim modelu nigdy go tam nie było, niemniej jednak nie wiem po co ta trzecia rurka na tym elektrozaworze. Podobnie jest w elektrozaworze na EGR. Plan był taki, żeby przeczyścić elektrozawór od turbo, ale nie mam pojęcia co tam czyścić. Wszystko jest zamknięte na głucho (może udałoby mi się rozwalić metalową blaszkę na elektrozaworze i jakoś dostać do środka tylko później był by problem z jego złożeniem)... na chwilę obecną podmieniłem elektrozawory EGR i TURBO. Zobaczę czy będzie jakaś zmiana.
Aissy
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 12 gru 16, 11:05
BMW: E46 318D
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Moje :)

#25

Post autor: Aissy »

rafał18 bardzo Ci dziękuję za pomoc. Trafiłeś w dziesiątkę z sugestia w sprawie sprawdzenia elektrozaworów turbiny i EGR. Zamieniłem je ze sobą i od 2-ch dni znaczna zmiana w prowadzeniu auta ! ! ! BMW kręci się do 5 tyś. bez zająknięcia, nie jak wcześniej 3,5 tyś. obrotów + dławienie się...

Ostatecznie pozostał mi tylko problem z "check engine", ale to już inny temat.
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#26

Post autor: rafał18 »

Egr wykoduj i zaslep a zaworek kup pierburga z czescidobmw.pl
Aissy
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 12 gru 16, 11:05
BMW: E46 318D
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Moje :)

#27

Post autor: Aissy »

EGR mam zaślepiony natomiast możesz mi wyjaśnić po co kupować nowy zaworek do EGR'a jeżeli proponujesz mi wykodować sam EGR?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#28

Post autor: maniek21112 »

Chodzi o to żebyś kupił nowy, odpowiedni, czyli z filtrem i zamontował go przy turbinie a nie egr.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#29

Post autor: rafał18 »

chyba to co napisal maniek wystarczy ;)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”