[318d 2002]Wymiana filtru paliwa, nie odpala.

piotrpom
Bywalec forum
Posty: 111
Rejestracja: 3 mar 13, 19:14
BMW: BMW e46 320d M47++
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#21

Post autor: piotrpom »

Prześledź kilka tematów na innych forach, ludzie mają problemy z tym że jak jest np pół zbiornika to silnik gaśnie a jak dotankują do pełna to jadą dalej. To jest właśnie przyczyna braku przelewu między komorami za które odpowiedzialna jest właśnie pompka paliwowa w baku. Pobór paliwa jest z tej samej komory co pompka. Ja jak miałem uszkodzoną pompę o której wcześnie posałem, to w komorze prawej ( od pasażera) susza a w drugiej jeszcze sporo paliwa, dolałem bezpośrednia po wyjęciu pompki paliwo do komory prawej i pojechałem dalej. I znowu po 50 km samochód staje, odkręcam dekle i w komorze prawej susza, a w lewej nic paliwa nie ubyło, znowu dolewam............. przejeciałem tak 200 km do domu. Kupiłem nową pompkę, zmieniłem, przekręciłem kluczyk i po chwili mam taki sam poziom w obu komorach.
misieekk44
Bywalec forum
Posty: 183
Rejestracja: 27 mar 10, 21:44
BMW: E46 320D 136KM
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin

#22

Post autor: misieekk44 »

piotrpom pisze: Ja jak miałem uszkodzoną pompę o której wcześnie posałem, to w komorze prawej ( od pasażera) susza a w drugiej jeszcze sporo paliwa, dolałem bezpośrednia po wyjęciu pompki paliwo do komory prawej i pojechałem dalej. .
Piotrpom to wyjaśnij mi to ,, dolałem bezpośrednio po wyjęciu pompki paliwo do komory prawej'' dolałeś paliwo do komory tam gdzie znajduje się pompka ??
druga sprawa ja w prawej komorze (od pasażera) miałem paliwo tak ok połowa w 2 nie wiem bo nie zaglądałem, ale po tym jak mi zgasła to dolałem 20 litrów ON i dalej nie odpala.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”