318Ci M43TU Problemy z odpalaniem Pomóżcie rozkładam ręce

piterpogodynka
Bywalec forum
Posty: 36
Rejestracja: 29 wrz 19, 15:28
BMW: e46 318Ci M43TU
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
VIN: JP58085

#11

Post autor: piterpogodynka »

Lashie pisze: 7 sty 20, 17:10 Miałem uszkodzony ten czujnik i na zimnym ledwo co zapałał, na ciepłym troche lepiej było ale tez potrafił nie odpalić. Byłem u 3 lub 4 mechaników, nikt nic, w końcu „stażysta” jednego z warsztatu, po tym jak majster powiedział ze do roboty głowica na 100%, szepnął mi żebym to jeszcze sprawdzil zanim będziemy robic głowice, 20zl, pokaleczone ręce i wszystko wróciło do normy
A i błędów żadnych nie było, kiedyś faktycznie ten czujnik wyrzucił błąd ale skasowałem i już się nie pojawił, za to pojawił się problem porannego odpalania

Co do wtrysków, bardziej chodziło mi o nieszczelność pomiędzy kolektorem a wtryskiem (ale to lewe powietrze, obroty by falowały ale normalnie by odpalał), pół roczne wtryski będą śmigać idealnie
Ty, wiesz co. Rzeczywiście miesiąc temu widziałem jakiś błąd, "coś tam cooling sensor". Usunąłem go i myślałem, że dziś znów go zobaczę jak podpiąłem kompa. I nie było niestety. Ale dobra, skoro to jest kwestia paru złotych to nie ma co żałować. Kupię i zmienię. Jeszcze jedno pytanie. Czy to chodzi o ten czujnik temperatury, który wchodzi w wąż od wody, który wchodzi w dół chłodnicy tak?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#12

Post autor: maniek21112 »

Czujnik w bloku jak już.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
piterpogodynka
Bywalec forum
Posty: 36
Rejestracja: 29 wrz 19, 15:28
BMW: e46 318Ci M43TU
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
VIN: JP58085

#13

Post autor: piterpogodynka »

maniek21112 pisze: 7 sty 20, 18:58 Czujnik w bloku jak już.
To ile jest tych czujników i gdzie znajduje się ten co jest w bloku? :shock:
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#14

Post autor: maniek21112 »

Dwa, jeden w bloku, pod kolektorem dolotowym i drugi przy chłodnicy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
piterpogodynka
Bywalec forum
Posty: 36
Rejestracja: 29 wrz 19, 15:28
BMW: e46 318Ci M43TU
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
VIN: JP58085

#15

Post autor: piterpogodynka »

Jesteś pewien, żeby zacząć od tego w bloku?
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#16

Post autor: Lashie »

W bloku pod kolektorem
https://bmwcentrum.pl/img/products/11/41/8/1_max.jpg
Dostęp nieciekawy ale jakos idzie, chude łapki się przydają :D
Ostatnio zmieniony 7 sty 20, 19:05 przez Lashie, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#17

Post autor: maniek21112 »

Ja to bym analizował jego wskazania a nie wymieniał od razu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
piterpogodynka
Bywalec forum
Posty: 36
Rejestracja: 29 wrz 19, 15:28
BMW: e46 318Ci M43TU
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
VIN: JP58085

#18

Post autor: piterpogodynka »

maniek21112 pisze: 7 sty 20, 19:04 Ja to bym analizował jego wskazania a nie wymieniał od razu.
Jak mam to zrobić? Mam iste D. Wskazówka od temperatury wody na liczniku dobrze chodzi jak coś.
piterpogodynka
Bywalec forum
Posty: 36
Rejestracja: 29 wrz 19, 15:28
BMW: e46 318Ci M43TU
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
VIN: JP58085

#19

Post autor: piterpogodynka »

Lashie pisze: 7 sty 20, 19:03 W bloku pod kolektorem
https://bmwcentrum.pl/img/products/11/41/8/1_max.jpg
Dostęp nieciekawy ale jakos idzie, chude łapki się przydają :D
Nawet jak wskazówka od temperatury dobrze chodzi i nie wariuje, to dalej może być wina tego czujnika?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#20

Post autor: maniek21112 »

Wchodzisz w parametry silnika i wybierasz temperaturę płynu, lub prościej w ukrytym menu test 7.0 i w drogę. Ma być koło 105 i pod obciążeniem spadać do ok 90.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”