318Ci M43TU Problemy z odpalaniem Pomóżcie rozkładam ręce
-
- Bywalec forum
- Posty: 36
- Rejestracja: 29 wrz 19, 15:28
- BMW: e46 318Ci M43TU
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
- VIN: JP58085
318Ci M43TU Problemy z odpalaniem Pomóżcie rozkładam ręce
Cześć, Na wstępie powiem, że mam pół roczną instalacje LPG. Ale jest sprawna, kalibrowana kilka razy bo myślałem, że to jej wina. Lecz raczej nie jej , bo problem występuje jak auto odpalam, a odpala się zawsze na benzynie i dopiero później przełącza się na gaz.
Już rozkładam ręce. Nie ma reguły na te nie odpalanie. Kręcę, kręcę i dopiero jak wcisnę gaz to odpali. Przeważnie jest tak na zimnym silniku, ale na ciepłym też się zdarza. Błędów na komputerze nie ma.
nowe świece ngk
nowe przewody
brak lewego powietrza w dolocie
nowa guma przepustnicy
czyszczona przepływka , przepustnica , krokowy
Odczyt przepływki na jałowych to około 8 kg/m
Już rozkładam ręce. Nie ma reguły na te nie odpalanie. Kręcę, kręcę i dopiero jak wcisnę gaz to odpali. Przeważnie jest tak na zimnym silniku, ale na ciepłym też się zdarza. Błędów na komputerze nie ma.
nowe świece ngk
nowe przewody
brak lewego powietrza w dolocie
nowa guma przepustnicy
czyszczona przepływka , przepustnica , krokowy
Odczyt przepływki na jałowych to około 8 kg/m
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10162
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Odłącz cewkę przy zbiorniku lpg, wypal resztę gazu i jeździj na pb, daj znać czy jest tak samo.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 36
- Rejestracja: 29 wrz 19, 15:28
- BMW: e46 318Ci M43TU
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
- VIN: JP58085
A wartości przepływki mam dobre?, bo nie wiem. Możliwe że te nie odpalanie spowodowane jest nieprawidłowo działającym czujnikiem temperatury wody? Bo kiedyś miałem taki błąd ale usunąłem .maniek21112 pisze: ↑6 sty 20, 23:06 Odłącz cewkę przy zbiorniku lpg, wypal resztę gazu i jeździj na pb, daj znać czy jest tak samo.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10162
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
8-9 kg/h jest ok.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 153
- Rejestracja: 23 wrz 19, 20:28
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Włocławek
Łańcuch może za luźny?
-
- Bywalec forum
- Posty: 36
- Rejestracja: 29 wrz 19, 15:28
- BMW: e46 318Ci M43TU
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
- VIN: JP58085
-
- Bywalec forum
- Posty: 893
- Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
- BMW: E46 318i fl w sedesie
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: Fz51423
- Lokalizacja: Szczecin
Jak najbardziej możliwe przy średnio działającym czujniki, u mnie co prawda silnik n42b20 wysypał się czujnik temperatury i auto odpalalo raz na kilka przekręceniu kluczyka. Wymieniałem świece, cewki, wszystko po kolei, dopiero ostatni w kolejce był czujnik, no dobra przed ostatni, przed remontem glowicypiterpogodynka pisze: ↑6 sty 20, 23:14A wartości przepływki mam dobre?, bo nie wiem. Możliwe że te nie odpalanie spowodowane jest nieprawidłowo działającym czujnikiem temperatury wody? Bo kiedyś miałem taki błąd ale usunąłem .maniek21112 pisze: ↑6 sty 20, 23:06 Odłącz cewkę przy zbiorniku lpg, wypal resztę gazu i jeździj na pb, daj znać czy jest tak samo.

Co do gazu, to nie raz spotkałem się z nieszczelnością na wtryskach gazu, albo złe dokręcone, albo podkładka nie taka, ale skoro mówisz ze wszystko szczelne to raczej nie ta droga.
-
- Bywalec forum
- Posty: 36
- Rejestracja: 29 wrz 19, 15:28
- BMW: e46 318Ci M43TU
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
- VIN: JP58085
Dziś sprawdzę z kolegą, który zakładał mi gaz ciśnienie na wtryskach. A co do czujnika temperatury to myślisz, że to może być to? nawet gdy nie ma błędu na komputerze?Lashie pisze: ↑7 sty 20, 14:43Jak najbardziej możliwe przy średnio działającym czujniki, u mnie co prawda silnik n42b20 wysypał się czujnik temperatury i auto odpalalo raz na kilka przekręceniu kluczyka. Wymieniałem świece, cewki, wszystko po kolei, dopiero ostatni w kolejce był czujnik, no dobra przed ostatni, przed remontem glowicypiterpogodynka pisze: ↑6 sty 20, 23:14A wartości przepływki mam dobre?, bo nie wiem. Możliwe że te nie odpalanie spowodowane jest nieprawidłowo działającym czujnikiem temperatury wody? Bo kiedyś miałem taki błąd ale usunąłem .maniek21112 pisze: ↑6 sty 20, 23:06 Odłącz cewkę przy zbiorniku lpg, wypal resztę gazu i jeździj na pb, daj znać czy jest tak samo.![]()
Co do gazu, to nie raz spotkałem się z nieszczelnością na wtryskach gazu, albo złe dokręcone, albo podkładka nie taka, ale skoro mówisz ze wszystko szczelne to raczej nie ta droga.
-
- Bywalec forum
- Posty: 893
- Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
- BMW: E46 318i fl w sedesie
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: Fz51423
- Lokalizacja: Szczecin
Miałem uszkodzony ten czujnik i na zimnym ledwo co zapałał, na ciepłym troche lepiej było ale tez potrafił nie odpalić. Byłem u 3 lub 4 mechaników, nikt nic, w końcu „stażysta” jednego z warsztatu, po tym jak majster powiedział ze do roboty głowica na 100%, szepnął mi żebym to jeszcze sprawdzil zanim będziemy robic głowice, 20zl, pokaleczone ręce i wszystko wróciło do normy
A i błędów żadnych nie było, kiedyś faktycznie ten czujnik wyrzucił błąd ale skasowałem i już się nie pojawił, za to pojawił się problem porannego odpalania
Co do wtrysków, bardziej chodziło mi o nieszczelność pomiędzy kolektorem a wtryskiem (ale to lewe powietrze, obroty by falowały ale normalnie by odpalał), pół roczne wtryski będą śmigać idealnie
A i błędów żadnych nie było, kiedyś faktycznie ten czujnik wyrzucił błąd ale skasowałem i już się nie pojawił, za to pojawił się problem porannego odpalania
Co do wtrysków, bardziej chodziło mi o nieszczelność pomiędzy kolektorem a wtryskiem (ale to lewe powietrze, obroty by falowały ale normalnie by odpalał), pół roczne wtryski będą śmigać idealnie
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 11 Odpowiedzi
- 1023 Odsłony
-
Ostatni post autor: B4rToXD
-
- 2 Odpowiedzi
- 1667 Odsłony
-
Ostatni post autor: w0jta5
-
- 51 Odpowiedzi
- 18395 Odsłony
-
Ostatni post autor: kry517
-
- 1 Odpowiedzi
- 2373 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 2040 Odsłony
-
Ostatni post autor: Jarando
-
- 8 Odpowiedzi
- 2383 Odsłony
-
Ostatni post autor: Świeżake46
-
- 10 Odpowiedzi
- 2165 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 10 Odpowiedzi
- 2500 Odsłony
-
Ostatni post autor: jurgen9712
-
- 16 Odpowiedzi
- 4163 Odsłony
-
Ostatni post autor: voyciex