318 Korek Zbiorniczka wyrównawczego

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
Mati1690
Bywalec forum
Posty: 82
Rejestracja: 25 gru 13, 14:20
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Pielgrzymka

#1

Post autor: Mati1690 »

Witam mam zamiar kupić nowy korek i proszę mi powiedzieć czym różni się korek z allegro za 17zł od tego za 50zł na pewno firmą ale czy czymś jeszcze? oba mają 2bary jak może być różnica?
Dodam że u siebie aktualnie mam korek 280 :O? Dlaczego ktoś taki założył ? wymieniam ponieważ ostatni plastikowy pierścień na korku się ukruszył i wpadły do zbiorniczka :(
Bo Możesz Więcej !
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#2

Post autor: WKRENTEK77 »

Być może jeden oryginalny a drugi nie ale generalnie celował bym w tym przypadku w oryginał oczywiście musi mieć zalecaną przez producenta wartość przy której upuszcza ciśnienie z układu musisz to sprawdzić a z podróbkami może być różnie i zamiast upustu przez korek ciśnienie rozerwę Ci zbiorniczek albo coś innego i będzie to bardziej kosztowne niż cena korka .
Mati1690
Bywalec forum
Posty: 82
Rejestracja: 25 gru 13, 14:20
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Pielgrzymka

#3

Post autor: Mati1690 »

tylko dziwne że mam 280 jak z tego co czytam powinno byc 200
A i czy może szukać używki ori? tylko czytałem że korek zaleca się wymieniać co 3-4lata wiec czy jest sens z używką
Bo Możesz Więcej !
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#4

Post autor: piotrek1474 »

Kiedyś szukałem korka zbiorniczka do mojego Golfa 3TDI i też słyszałem że lepiej kupić używany oryginał niż zamiennik


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Obrazek
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#5

Post autor: WKRENTEK77 »

Mati1690 pisze:tylko dziwne że mam 280 jak z tego co czytam powinno byc 200
A i czy może szukać używki ori? tylko czytałem że korek zaleca się wymieniać co 3-4lata wiec czy jest sens z używką
no właśnie sam sobie odpowiedziałeś :)
Mati1690
Bywalec forum
Posty: 82
Rejestracja: 25 gru 13, 14:20
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Pielgrzymka

#6

Post autor: Mati1690 »

To jaki korek w 318i kupić korek 1.4 czy 2 bar?
Bo Możesz Więcej !
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#7

Post autor: WKRENTEK77 »

Jeśli dobrze sprawdziłem to 2 bary ale wpisz vin tu i sprawdź http://www.realoem.com/bmw/select.do
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#8

Post autor: piotrek1474 »

Chyba 2 bary


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Obrazek
Mati1690
Bywalec forum
Posty: 82
Rejestracja: 25 gru 13, 14:20
BMW: E46 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Pielgrzymka

#9

Post autor: Mati1690 »

Witam. Mam problem z nowym korkiem
otóż ostatnio chcąc odkręcić korek nie chciał ruszyć jak już udało się go odkręcić korek wyszedł sam bez dołu czyli całego tego dołu korka (tego od upuszczania ciśnienia) reszta została w zbiorniczku i bardzo ciężko było jąz niego wyciągnąć dopiero śrubokrętem ale to z oporem ,na korku widać odłamane plastiki które trzymały ten dół cały, problem w tymże cały dół tak mocno siedział w zbiorniczku, po kilku dniach jak złożyłem znów ten dół ciężko było wyciągnąć, dodam że po wężach nie widać żeby tak mocno mogło zassać , Korek też nie najtańszy firmy meyle
Bo Możesz Więcej !
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#10

Post autor: WKRENTEK77 »

Nie pozostaje nic innego jak kupić nowy,bo chyba kleić go nie będziesz :D może za mocno go dokręciłeś ?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”