[318 d 2004]Swap na 320d 150 km

Kev
Bywalec forum
Posty: 111
Rejestracja: 11 sie 10, 21:20
BMW: E39 i M3
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#11

Post autor: Kev »

A ja mam 318d z 12/2002 i ma pompe zwykla... nie ma reguly chyba...
crazydriver
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 14 wrz 10, 15:43
BMW: bmw e46 touring
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: wuwua

#12

Post autor: crazydriver »

Kev pisze:A ja mam 318d z 12/2002 i ma pompe zwykla... nie ma reguly chyba...
chyba od pewnego momentu zaczeli wsadzać tą nowszą pompę bo teraz patrzyłem na 11.2001 to w 318d jest jeszcze zwykła pompa wstępna a nie common rail
a u mnie już jest commonrail
lucekkk
Posty: 8
Rejestracja: 22 sie 10, 17:31
BMW: 320td compact M-pakiet
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: kentachy

#13

Post autor: lucekkk »

Chce Ci sie bawicw ten caly SWAP??? nie lepiej opylic 318d i kupic cala juz kompletna 320td i zaoszczedzic sobie czasu w warsztacie??? :-)
kwiatus19
Posty: 7
Rejestracja: 4 wrz 10, 11:23
BMW: 318d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: NMnP

#14

Post autor: kwiatus19 »

crazydriver pisze:
Kev pisze:A ja mam 318d z 12/2002 i ma pompe zwykla... nie ma reguly chyba...
chyba od pewnego momentu zaczeli wsadzać tą nowszą pompę bo teraz patrzyłem na 11.2001 to w 318d jest jeszcze zwykła pompa wstępna a nie common rail
a u mnie już jest commonrail
Pompa w M47 to serce układu zasilania paliwem, a pompa w M47N to część układu zasilania więc nie operujcie hasłami "nowsza pompa/starsza pompa" bo te dwie pompy to zupełnie co innego.
Pod koniec 2002r weszły 318d z nowszym silnikiem M47N ale były produkowane równolegle z M47 do lutego 2003r dopiero mając auto z 03.2003r mamy 100% pewność, że auto jest na common rail-u.
Wszystkie 318d maja taka samą moc czyli 116KM.
Przy kosztach silnika rzędu 6000 zł zastanowiłbym się nad sprzedaniem auta i kupieniem nawet rok starszej 320d.
crazydriver
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 14 wrz 10, 15:43
BMW: bmw e46 touring
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: wuwua

#15

Post autor: crazydriver »

kwiatus19 pisze:
crazydriver pisze:
Kev pisze:A ja mam 318d z 12/2002 i ma pompe zwykla... nie ma reguly chyba...
chyba od pewnego momentu zaczeli wsadzać tą nowszą pompę bo teraz patrzyłem na 11.2001 to w 318d jest jeszcze zwykła pompa wstępna a nie common rail
a u mnie już jest commonrail
Pompa w M47 to serce układu zasilania paliwem, a pompa w M47N to część układu zasilania więc nie operujcie hasłami "nowsza pompa/starsza pompa" bo te dwie pompy to zupełnie co innego.
Pod koniec 2002r weszły 318d z nowszym silnikiem M47N ale były produkowane równolegle z M47 do lutego 2003r dopiero mając auto z 03.2003r mamy 100% pewność, że auto jest na common rail-u.
Wszystkie 318d maja taka samą moc czyli 116KM.
Przy kosztach silnika rzędu 6000 zł zastanowiłbym się nad sprzedaniem auta i kupieniem nawet rok starszej 320d.
przy kosztach rzędu 6000 też bym tak zrobił ale taki silnik można kupic taniej...DUŻO TANIEJ
a sprzedając auto z uszkodzonym silnikiem musiałbym niezłą promocję na niego zrobić...
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#16

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Kev pisze:Czyli nie kłamałem, zreszta to u mnie normalne. Wydaje mi się ze nie bedzie pasował, skoro jest inna turbina to akurat wiem w 100% i pompa wtryskowa w 318d jest zwykla a w 320d wysokiego cisnienia...
Coś chyba się pomyliłeś, on ma rok 2004 a tam od dawna już był CR a nie zwykła pompa wtryskowa. :shock:
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#17

Post autor: GUMMISS »

Z tego co się orientuje to silniki ogólnie SA takie same tylko różnią się mocą i teoretycznie turbo...... podobno jeszcze sprzeglo jest mocniejsze ale powinno dac rade ;)

Wysłane z mojego ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
gonek77
Bywalec forum
Posty: 255
Rejestracja: 21 mar 11, 14:53
BMW: 320d touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: pleszew

#18

Post autor: gonek77 »

A jak już tak rzeźbić to może od razu 3.0? Za to co dasz za silnik 2.0, dołożysz i masz angola 330d. Jeszcze klunkry zostaną :D
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”