[318 D, 2003 r.] Problem z silnikiem !

siwy_29
Posty: 8
Rejestracja: 11 maja 13, 14:15
BMW: e 46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko
Lokalizacja: Bielsko

#1

Post autor: siwy_29 »

Witajcie!

Jestem nowym użytkownikiem mam na imię Dominik i proszę was o pomoc. Jestem właścicielem [BMW 318 D touring, rok produkcji 2003 , silnik - 1951 cm 85,00 KW].
Ostatnio a dokładnie 5 dni temu moja żona odwoziła dziecko do szkoły, po przejechaniu 100 metrów auto zgasło. Bardzo ciężko się odpalało ale po kręceniu przez dłuższą chwilę auko zaskoczyło.
No i tu zaczęły się problemy, mianowicie strasznie nim trzepało przez jakieś 10 sekund po czym wrócił na naormalne obroty i zachowywał się jak zawsze, do momentu kiedy dało się gaz.
Po dodaniu gazu znowu nim trzepało i dziwne dzwięki się wydobywały z pod maski a obroty (nawet po daniu gazu na full) nie przekraczały 1000. Wróciłem te 100 metrów pod dom na pierwszym biegu nie dająć gazu.
Proszę pomóżcie mi, czekam teraz na elektryka żeby podpiąć komputer, ale on ma przyjść dopiero w środę wiec możę wy drodzy forumowicze coś wymyślicie.
Tutaj podaje link nagrałęm to na telefonie jak się zachowuje autko na jałowym biegu, a jak po dodaniu gazu http://www.youtube.com/watch?v=kmc6kuDB2KM&feature=youtu.be

P.S
Jeśli był już poruszany taki problem na forum to przepraszam jestem nowym użytkownikiem i to jest mój pierwszy post.

Pozdrawiam serdecznie!
Ostatnio zmieniony 12 maja 13, 17:33 przez siwy_29, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#2

Post autor: MARC »

romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#3

Post autor: romanikxxl »

Coś się faktycznie narobiło i to od mechanicznej strony :(
Diagnoza komputerowa to podstawa ale to musi obejrzeć jeszcze mechanik.Na odległość ciężko coś trafić bo to mogą być różne rzeczy .
Romanikxxl
Roki
Weteran
Posty: 1279
Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
VIN: PA70818
Lokalizacja: Radom

#4

Post autor: Roki »

Nie wygląda to zbyt dobrze.Tak jak by nie chodził na wszytskie cylindry.Ciekawe czy któryś wtrysk nie padł i nie podaje.Spróbuj odłączyć aku na kilka godzin,zobacz czy ci woda do oleju nie poszła,zdejmij rure EGR zobacz zaolejenie.I pod kompa podłącz zobacz co wyskoczyło...
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
siwy_29
Posty: 8
Rejestracja: 11 maja 13, 14:15
BMW: e 46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko
Lokalizacja: Bielsko

#5

Post autor: siwy_29 »

Witam !

Dzisiaj spróbuje wypiąć ten akumulator i spr. resztę. Napiszę jak to wyszło.


Pozdrawiam
siwy_29
Posty: 8
Rejestracja: 11 maja 13, 14:15
BMW: e 46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko
Lokalizacja: Bielsko

#6

Post autor: siwy_29 »

Witam

Był u mnie elektryk z komputerem, na kompie mu wyszło, że ma problem z przepływką i świecami. Błędów się nie dało skasować i połączenie mu zrywało co chcwilę.
Próbował na 2 kompach i to samo za każdym razem problem z połączeniem i dwa błędy których się nie dało skasować. Najgorsze jest to, że po podpięciu kompa auto teraz w ogóle nie chcę zapalić!.
Awatar użytkownika
Grzechu16
Bywalec forum
Posty: 521
Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
BMW: E46 318i [m43] 118KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice

#7

Post autor: Grzechu16 »

W takim razie nie masz po prostu nie wymienianych dawno świec?
siwy_29
Posty: 8
Rejestracja: 11 maja 13, 14:15
BMW: e 46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko
Lokalizacja: Bielsko

#8

Post autor: siwy_29 »

Nie sądzę żeby to była wina świec
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#9

Post autor: Krzysiek669 »

Świece może i masz do wymiany, ale to nie one są winne pracy silnika, jeśli przeplywka wywala błąd to ją odepnij, silnik bez niej powinien być mułowaty, ale praca silnika powinna być równa, obawiam sie że problem będzie leżał we wtryskiwaczach CR, a wtedy tylko demontaż i na maszynę do sprawdzenia. Bądź co bądź, bez kumatego gościa co ogarnia Diesle w BMW się nie obejdzie ;-)
siwy_29
Posty: 8
Rejestracja: 11 maja 13, 14:15
BMW: e 46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko
Lokalizacja: Bielsko

#10

Post autor: siwy_29 »

Witam!

Diagnoza. pompa wtrysków. Coś prawdopodobnie się zacina w niej i podaje za wcześnie lub za późno paliwo. Orientuje się ktoś ile kosztuje regeneracja takiej pompy?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”