[ 318 99r] silnik gasnie na cieplym silniku, czasami szarpie

nowogrodzki
Posty: 7
Rejestracja: 27 lip 10, 23:35
BMW: 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: wroclaw

#1

Post autor: nowogrodzki »

witam.mam e46 318 99 przebieg 120.000mil i od 3-4 mc mam problem z obrotami ,spadaja mi tylko w dol i czasami silnik gasnie a czasami tylko co drogi dzien i spokoj czasami przy ruszaniu ze swiatel raz krotko szarpnie lecz jezdzi super pelna moc .wymienilem swiece filtry,czujnik walka korbowego i czyscilem przepustnice [teraz pedal gazu lekko mi chodzi bo musialem zrywac]i wymienilem krokowy wszystko org.bmw nowy akumulator i problem nie zniknal ,moze ktos mial podobny problem i wie o co chodzi ,komputer nie znajduje bledow,
Awatar użytkownika
6venom6
Bywalec forum
Posty: 159
Rejestracja: 6 mar 10, 3:42
BMW: M43TU b19
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Krosno

#2

Post autor: 6venom6 »

OSA BMW

#3

Post autor: OSA BMW »

Po pierwsze sprawdz przeplywomierz odlaczajac go, jesli bedzie poprawa po odlaczeniu to masz winowajce, nastepnie sprawdz krokowiec odlacz go i tak samo powinna byc poprawa jesli jest to nalezy go wyczyscic aczkolwiek nie zawsze pomaga i trzeba wymienic na nowy , jesli nadal to nie pomaga trzeba sprawdzic sonde.
Osobiscie stawiam na krokowca
nowogrodzki
Posty: 7
Rejestracja: 27 lip 10, 23:35
BMW: 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: wroclaw

#4

Post autor: nowogrodzki »

Chyba znalazlem odpowiedz na moj problem i jest to zawor disa w kolektorze ssacym ,you tube[disa valve probleem]w srodku zaworu tez mam luzna klapke pokazana na filmie i po za tym latwo to sprawdzic ,wystarczy zapalic silnik i przylozyc ucho do kolektora ,zepsuty zawor wydaje takie ciche brzeczenie czasami przerywa jest pod odma ,u mnie slychac to brzeczenie.Za tydzien wymienie to napisze co i jak .
urbi
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 2 sie 10, 1:08
BMW: 318Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

#5

Post autor: urbi »

zanim targniesz sie na to wymienianie sprawdz przeplywke - po prostu odepniej i sprobuj pojezdzic bez niej - jest tam drut badajacy temperature powietrza i po nagrzaniu sie silnika dzieja sie wlasnie takie kwiatki :)

mowie bo mialem podobnie :)

pozdro
nowogrodzki
Posty: 7
Rejestracja: 27 lip 10, 23:35
BMW: 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: wroclaw

#6

Post autor: nowogrodzki »

Odlaczalem przeplywke na samym poczatku nic mi to nie dalo a ten zawor i tak musze wymienic bo jest zepsuty czekam tylko na niego bo go zamowilem na ebayu a co do wymiany to wymienialem czujnik walu korbowego poniewaz wczesniej mialem takie krotkie pojedyncze szarpniecia na poczatku raz na ok. 3 tygodnie i tak coraz czesciej wiem tez ze auto potrafi szarpac przy niskim poziomie oleju kiedys mialem tak w hondzie ,brala mi olej kiedy szarpalo wiedzialem ze musze dolac i byl spokoj :)
nowogrodzki
Posty: 7
Rejestracja: 27 lip 10, 23:35
BMW: 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: wroclaw

#7

Post autor: nowogrodzki »

Jezeli sie okaze ze to nie ten zawor to masz racje i sprawdze ten czujnik walka rozrzadu bo wiem ze one lubia padac razem z czujnikiem walu korbowego,wiem tez ze trzeba je kupowac orginalne w serwisie bmw bo zamienniki sie tu nie sprawdzaja,to tylko strata pieniedzy i podwojny zakup.
nowogrodzki
Posty: 7
Rejestracja: 27 lip 10, 23:35
BMW: 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: wroclaw

#8

Post autor: nowogrodzki »

W koncu trafilem na mechanika kozaka wymienil mi odme ,czujnik sondy lambda i wtyczke od przeplywomierza bo mialem made in china i wszystkie czesci wziol ze szrotu i kosztowalo wszysko tylko 100 funtow .Bunia lata jak nowa :D :lol: :Yahoo!:
nowogrodzki
Posty: 7
Rejestracja: 27 lip 10, 23:35
BMW: 318
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: wroclaw

#9

Post autor: nowogrodzki »

Moj przyjaciel mial to samo tez mu obroty skakaly na rozgrzanym silniku no i rowniez gdy auto troche odstalo ale silnik byl cieply wtedy to bylo najbardziej odczuwalne przy odpalenu silnika obroty spadaly i mial takie delikatniutkie jagby chrapanie z okolicy nawiewu to ta odma puszczala , wymiana to 10-15 minut nie trzeba sciagac kolektora wystarczy sciagnac filtr kabinowy i ta odma jest pod nim za kolektorem na 2 srubki [oczywiscie trzeba znac bmw]jezeli ktos tego nie robil lepiej niech sciagnie kolektor no i to ok.25-30min na spokojnie
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”