[316ti] Interpretacja błędów w silniku n42b18

e46n42b18
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 25 lut 10, 21:08
BMW: 316ti
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworzno

#1

Post autor: e46n42b18 »

Witam. Proszę o pomoc w w interpretacji następujących błędów w bmw e46 n42b18

1. 27b8 plausibility diff. pressure sensor
2. 2865 Power supply limit VVT-emergency
3. 285E - VVT -Control unit internal failure

Samochód wyświetla kontrolkę EML i przestaję reagować na pedał przyspieszenia. Pomaga wyłączenie zapłonu. Błędy jednak po pewnym czasie powracają.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#2

Post autor: MARC »

e46n42b18 pisze:Witam. Proszę o pomoc w w interpretacji następujących błędów w bmw e46 n42b18

1. 27b8 plausibility diff. pressure sensor
2. 2865 Power supply limit VVT-emergency
3. 285E - VVT -Control unit internal failure

Samochód wyświetla kontrolkę EML i przestaję reagować na pedał przyspieszenia. Pomaga wyłączenie zapłonu. Błędy jednak po pewnym czasie powracają.

http://www.e46forum.pl/viewtopic.php?f=19&t=10317
Opcja szukaj nie gryzie ;)
e46n42b18
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 25 lut 10, 21:08
BMW: 316ti
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworzno

#3

Post autor: e46n42b18 »

Dziękuje za pomoc, ale samo przetłumaczenie słów, często nie mające gramatycznego sensu nie jest rozwiązaniem. Potrzebuje pomocy w znalezieniu przyczyn tych błędów.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#4

Post autor: MARC »

e46n42b18 pisze:Dziękuje za pomoc, ale samo przetłumaczenie słów, często nie mające gramatycznego sensu nie jest rozwiązaniem. Potrzebuje pomocy w znalezieniu przyczyn tych błędów.
Jesteś mechanikiem ?
e46n42b18
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 25 lut 10, 21:08
BMW: 316ti
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworzno

#5

Post autor: e46n42b18 »

Nie jestem mechanikiem ale chce wiedzieć co się dzieję w moim samochodzie. Nie zawsze należy od razu udawać się do serwisu.
phil87
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 19 wrz 17, 20:58
BMW: E46 N42B18
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Swarzędz
VIN: CK10033

#6

Post autor: phil87 »

Pewnie zaraz ktos napisze że dostane złoty szpadel za odkopanie tego tematu, ale mialem podobna przypadłość i pomogla wymiana sterownika valvetronica który znajduje sie pod akumulatorem. Trzeba odkręcić cala podstawę i ten sterownik jest pd spodu do niej przykrecony.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#7

Post autor: maniek21112 »

Na pewno nie jednej osobie przyda się Twój post, więc nie przejmuj się wyzwiskami od górników :D
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#8

Post autor: Broder »

Dodam ze za blad power supply vvt modulu moze byc tez odpowiedzialny przekaznik ktory rowniez znajduje sie pod akumulatorem. Sam internal failure w module vvt to czesta przypadlosc. A pierwszy blad dotyczy map sensora w kolektorze
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”