[316ti] Interpretacja błędów w silniku n42b18
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 lut 10, 9:08
- BMW: 316ti
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Jaworzno
[316ti] Interpretacja błędów w silniku n42b18
Witam. Proszę o pomoc w w interpretacji następujących błędów w bmw e46 n42b18
1. 27b8 plausibility diff. pressure sensor
2. 2865 Power supply limit VVT-emergency
3. 285E - VVT -Control unit internal failure
Samochód wyświetla kontrolkę EML i przestaję reagować na pedał przyspieszenia. Pomaga wyłączenie zapłonu. Błędy jednak po pewnym czasie powracają.
1. 27b8 plausibility diff. pressure sensor
2. 2865 Power supply limit VVT-emergency
3. 285E - VVT -Control unit internal failure
Samochód wyświetla kontrolkę EML i przestaję reagować na pedał przyspieszenia. Pomaga wyłączenie zapłonu. Błędy jednak po pewnym czasie powracają.
- MARC
- Administrator
- Posty: 5533
- Rejestracja: 12 lip 11, 3:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Gadu-Gadu: 4317162
- Lokalizacja: KRAKÓW
e46n42b18 pisze:Witam. Proszę o pomoc w w interpretacji następujących błędów w bmw e46 n42b18
1. 27b8 plausibility diff. pressure sensor
2. 2865 Power supply limit VVT-emergency
3. 285E - VVT -Control unit internal failure
Samochód wyświetla kontrolkę EML i przestaję reagować na pedał przyspieszenia. Pomaga wyłączenie zapłonu. Błędy jednak po pewnym czasie powracają.
http://www.e46forum.pl/viewtopic.php?f=19&t=10317
Opcja szukaj nie gryzie

-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 lut 10, 9:08
- BMW: 316ti
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Jaworzno
Dziękuje za pomoc, ale samo przetłumaczenie słów, często nie mające gramatycznego sensu nie jest rozwiązaniem. Potrzebuje pomocy w znalezieniu przyczyn tych błędów.
- MARC
- Administrator
- Posty: 5533
- Rejestracja: 12 lip 11, 3:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Gadu-Gadu: 4317162
- Lokalizacja: KRAKÓW
Jesteś mechanikiem ?e46n42b18 pisze:Dziękuje za pomoc, ale samo przetłumaczenie słów, często nie mające gramatycznego sensu nie jest rozwiązaniem. Potrzebuje pomocy w znalezieniu przyczyn tych błędów.
-
- Bywalec forum
- Posty: 56
- Rejestracja: 19 wrz 17, 8:58
- BMW: E46 N42B18
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Swarzędz
- VIN: CK10033
Pewnie zaraz ktos napisze że dostane złoty szpadel za odkopanie tego tematu, ale mialem podobna przypadłość i pomogla wymiana sterownika valvetronica który znajduje sie pod akumulatorem. Trzeba odkręcić cala podstawę i ten sterownik jest pd spodu do niej przykrecony.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9863
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Na pewno nie jednej osobie przyda się Twój post, więc nie przejmuj się wyzwiskami od górników 

Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2063
- Rejestracja: 3 paź 14, 11:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- Gadu-Gadu: 6650001
- VIN: EX93017
Dodam ze za blad power supply vvt modulu moze byc tez odpowiedzialny przekaznik ktory rowniez znajduje sie pod akumulatorem. Sam internal failure w module vvt to czesta przypadlosc. A pierwszy blad dotyczy map sensora w kolektorze

-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 1 Odpowiedzi
- 979 Odsłony
-
Ostatni post autor: Maniek
-
- 8 Odpowiedzi
- 10673 Odsłony
-
Ostatni post autor: deka87
-
- 3 Odpowiedzi
- 1301 Odsłony
-
Ostatni post autor: Lashie
-
- 8 Odpowiedzi
- 2334 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 13 Odpowiedzi
- 1232 Odsłony
-
Ostatni post autor: Orica