[316i N46B18 +LPG] Nierówna praca na biegu jałowym.

Awatar użytkownika
alb3rt
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 26 mar 16, 7:51
BMW: E46 316i N46B18 sedan
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#11

Post autor: alb3rt »

Odnośnie dźwięku cykania spod spodu auta w okolicy misy olejowej ktoś się wypowie?
U mnie zaczyna cykać po 5 minutach od zapalenia zimnego silnika. Nie wiem czy to normalne. Napewno to nie popychacze ani osprzęt.
Kodowanie, diagnostyka, aktualizacja, dorabianie kluczyków, sprawdzenie przebiegu. Elektronika BMW wszystkie modele.
730280210 :supcio:
Awatar użytkownika
Ruciolek
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 23 mar 19, 13:52
BMW: e46 Sedan N46B18
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Rio Grande okolice San Escobar

#12

Post autor: Ruciolek »

alb3rt pisze: 26 mar 16, 19:05 kiceq dzięki za rade.Właśnie przymierzałem się do sprawdzenia odmy bo mam masełko na bagnecie, ale jakoś brak mi czasu.
Zamieniałem dzisiaj swiece i nadal to samo.
A odnośnie czujników wałków na wlocie i wylocie po ich wypieciu korekty sie nie poprawiają. Mój błąd coś źle zrobilem.
Wtyczke czujnika wałka mimośrodowego czyściłem bo poci się spod niego.
Dzisiaj jeszcze na zapalonym silniku wypiołem przepływke. Silnikiem zatelepało, zgasiłem auto, podłączyłem wtyczkę, skasowałem błąd, skasowalem adaptację i w drogę.
Zauważyłem ze silnik równiej pracuje a i korekty sie polepszyly i wydaje mi sie, że auto szybciej sie zbiera.
Zobaczymy jutro. Jadę do roboty 50 km :cry: (w jedną strone) to ją przetestuje.
Jakiej firmy masz sterownik od gazu? I jak u Ciebie wyglada sprawa z mapami benzynowymi jaki i lpg, skoro brak podciśnienia w kolektorze?
Aha w jakim programie to badales i jakie wartosci % masz tych korekt na benzynie a jak % wypadaja na lpg?
Awatar użytkownika
Ruciolek
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 23 mar 19, 13:52
BMW: e46 Sedan N46B18
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Rio Grande okolice San Escobar

#13

Post autor: Ruciolek »

Moze warto tez ustawic ponownie walki na blokadach ;)
Dodam ze mialem dzis ten sam problem czyli:
-nierowna praca ma biegu jalowym na PB i LPG
1.
przekladalem cewki, swiece - bez zmian
2.
juz myslalem ze moze gdzies jest jakas nieszczelnosc i lapie sobie lewe powietrze, mi tez sie pojawia maslo na bagnecie itp. Wiec zaczalem podejrzewac odme.
3
Ale w pewnym momencie cos mnie natknelo, wsiadlem do auta, przekrecilem stacyje do pozycji przed zaplonem (zapalenia sie kontrolek), no i zaczalem bawic sie pedalem gazu - nasluchujac czy i jak pracuje silnik od Valvetronika.
Wciskalem do konca pedal i odpuszczalem do pozycji wyjsciowej 0 (but z gazu), tak kilka razy.

Wylaczylem zaplon na moze 2min. i odpalilem auto ponowanie, ku mojemu zdziwieniu, silnik ladnie odpalil, zszedl z obrotow na jalowe oraz zaczal rowniutko pracowac, telepanie ustapilo i na PB i LPG (WTF mysle sobie?)

Czy ktos wie dlaczego tak sie stalo? (Bo ja zglupialem)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”