Jak pewnie większość nowych posiadaczy E46 w niższych wersjach silnikowych napaliłem się na gruza i żał... Cieszę się możliwością pogrzebania przy aucie.

Wczoraj podczas grzebania przy aucie zauważyłem na środku komory silnikowej pod wtryskami odpiętą wtyczkę 2 pinową. Do wtyczki dochodzą kable w kolorach czerwono-białym i czerwono-niebieskim. To co przyskwiera samochodowi to obroty jałowe na poziomi 2000 RPM. Oczywiście planuje podpiąć pod samochód INPĘ i przeszukać za błędami, ale jeszcze nie mam kabla, a górny dolot już zdjąłem, więc może ktoś mógłby mnie nakierować co sprawdzić przed ponownym założeniem i podpięciem INPY.
Wyszukałem na realoem wtyczki 2 pinowe i sprawdziłem:
1. Czujnik temperatury - OK
2. Termostat - OK
3. Zawór podciśnienia - OK
Zdjęcia wtyczki z przewodami w celach identyfikacyjnych: