[316i e46] czujnik położenia wału korbowego

MichalG7
Bywalec forum
Posty: 49
Rejestracja: 14 kwie 20, 15:09
BMW: 320i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: KK73319

#11

Post autor: MichalG7 »

Wymieniłem, nieoryginalny co prawda ale lewy, ale przemieniłem z prawego koła i też to samo.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#12

Post autor: maniek21112 »

Nie pisz w dwóch tematach o tym samym.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
MichalG7
Bywalec forum
Posty: 49
Rejestracja: 14 kwie 20, 15:09
BMW: 320i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: KK73319

#13

Post autor: MichalG7 »

Witam,
Dzisiaj dobrałem się do wtyczki czujnika położenia wału korbowego i po wypieciu wtyczki od gniazda czujnika wylał się jakiś plyn.

Jest to prawdopodobnie ropa.

Pytanie jest,

Jakim cudem ropa mogła przejść przez kable?

Czy czujnik mógł peknąć w środku obudowy silnika?

Pozdro
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#14

Post autor: maniek21112 »

Skąd ropa w silniku benzynowym? Chyba, że zamiast oleju wlałeś napędowy to tak.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
MichalG7
Bywalec forum
Posty: 49
Rejestracja: 14 kwie 20, 15:09
BMW: 320i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: KK73319

#15

Post autor: MichalG7 »

To jest olej z silnika :oops:

Znalazlem schemat
Zdjecie ponizej.

Obrazek

Kolejność sygnału jest ....
1. Transmisdion control units....tylko nie wiem czy to skrzynia biegów..... czy coś innego D-LINE????

POTEM

2. Sygnal trafia do sterownika silnika




3. Dopiero stąd idzie Na ZEgary.

Taka jest kolejność według tego schematu


Ja nie mam sygnału na wejściu od sterownika ABS.

Czy zegary pomimo uszkodzenia będą robily pomslnie ten test 2.0.

Tak myślę ze moze zegary ktore podmienilem z innego auta mogly byc tak samo uszkodzone jak moje.
Ostatnio zmieniony 22 maja 20, 20:48 przez MichalG7, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#16

Post autor: maniek21112 »

MichalG7 pisze: 22 maja 20, 10:19 Transmisdion control units....
To sterownik automatycznej skrzyni biegów.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
MichalG7
Bywalec forum
Posty: 49
Rejestracja: 14 kwie 20, 15:09
BMW: 320i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: KK73319

#17

Post autor: MichalG7 »

Tak wlasnie myslalem.
Ma on coś wspolnego z prędkością/ raczej ,pewnie nie/
Czujnik walu korbowego zapewne dziala prawidlowo bo jest to czujnik halla.

Nie mogę wejść przez inpę do tego /Überollsensor/
Wyrzuca błąd, jest to zwiazane z poduszką tzw/AIRBAG/

Pozostają dwie rzeczy sterownik ABS albo Licznik.

Obstawiam licznik, mógł się uszkodzić jakiś rezystor i na tescie zegarów wszystko gra a pod obciazdniem juz nie
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”