[ 316i 99 r. ] Ubytek płynu, woda w układzie redukcji spalin

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
szychu
Posty: 9
Rejestracja: 7 lip 09, 15:18
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#1

Post autor: szychu »

Witam
Zakupiłem E46, 98, 1.9 benzyna.
Od początku ubywa wody w układzie chłodzenia. Wszystkie połączenia szczelne, olej czysty, brak mgły w spalinach.
Ubytek w granicach 1 l na 100km!!!!!!

Zauważyłem że w wężach od układu recyrkulacji spalin zbiera się woda.
Czy ktoś się spodkał z czymś takim?
Czy to objaw walniętej uszczelki, czy może brak właściwego działania sprężarki spalin?.

Może ktoś poleci mi jakiś super środek uszczelniający?
Może jakiś pomysł gdzie się podziewa ten płyn?
Pomocy
szychu
Posty: 9
Rejestracja: 7 lip 09, 15:18
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#2

Post autor: szychu »

Witam,

widzę że temat przerasta możliwościu użytkowników tego forum!

No nic,
Tak też bywa.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Greg 318
Bywalec forum
Posty: 310
Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
BMW: e46/318 e30/1987r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Cork

#3

Post autor: Greg 318 »

Za bardzo skomplikowane auto kupiles i Ciebie "przerasta"
a technika troche poszla naprzod od czasu Poloneza
Nikt nie odpisal pewnie dlatego ze Twoj opis usterki jest metny i nazewnictwo nijak sie ma do mechaniki samochodowej
szychu
Posty: 9
Rejestracja: 7 lip 09, 15:18
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#4

Post autor: szychu »

Kolego Greg 318.
Czy to jest forum do opisywania swoich biografii.


Przykro mi że miałeś doświadczenia z tym jakże wspaniałym pojazdem jakim był polonez.
Co do nazywnictwa, to nie wiem co Ci tak przeszkadza.
I co masz na myśli pisząc "metny".
Szukałem w słowniku wyrazów polskich i obcych i nic nie znalazłem.

Napisz co bierzasz i podziel się.
szychu
Posty: 9
Rejestracja: 7 lip 09, 15:18
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#5

Post autor: szychu »

A co do rozwiązania problemu.
Okazało się że nieszczelność pojawiła się na "tyłach" silnika.
Na załączonym linku część oznaczona jako 1.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/318i-M43/LHD/N/1998/february/browse/engine/cylinder_head_attached_parts/

PS; Sorki dla tych których duma została urażona.

Kolego Greg 318 uszy do góry. :)
OSA BMW

#6

Post autor: OSA BMW »

szychu pisze:Kolego Greg 318.
Czy to jest forum do opisywania swoich biografii.


Przykro mi że miałeś doświadczenia z tym jakże wspaniałym pojazdem jakim był polonez.
Co do nazywnictwa, to nie wiem co Ci tak przeszkadza.
I co masz na myśli pisząc "metny".
Szukałem w słowniku wyrazów polskich i obcych i nic nie znalazłem.

Napisz co bierzasz i podziel się.
Nie obrazaj innych i nie pisz juz wiecej takich glupot jak wyzej
szychu
Posty: 9
Rejestracja: 7 lip 09, 15:18
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#7

Post autor: szychu »

Widzę że jednak uszczypliwe odpowiedzi wychodzą lepiej wszystkim zabierającym głos.

Może to zmieńmy.
Woda w układzie recyrkulacji gromadzi sie ciągle.

Jakieś sugestie?

Pozdrawiam fanów i użytkowników E46.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”