[316i 2002] Wypadanie zapłonu - przepływomierz?
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 29 lut 20, 11:15
- BMW: 316i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Wólka Pełkińska
[316i 2002] Wypadanie zapłonu - przepływomierz?
Witam!
Od dwoch dni mam problem z wypadaniem zapłonu, silnik po odpaleniu pracuje poprawnie jednak po przejechaniu kilku kilometrów zaczyna szarpać buda na obrotach poniżej 3 tysiecy. Wszystko wraca do normy gdy tylko sie zatrzymam i uruchomie ponownie silnik. Wymieniłem świece po czym zauważyłem drobna poprawę. Po odłączeniu przepływomierza silnik pracuje normalnie i auto jezdzi tak jak powinno z wyjątkiem szarpania przy zmianie biegów (tryb awaryjny skrzynia automatyczna). Mial ktos cos podobnego w swojej e46? Wymiana przepływomierza pomoże? Niestety nie mam jak sprawdzić błędów.
Od dwoch dni mam problem z wypadaniem zapłonu, silnik po odpaleniu pracuje poprawnie jednak po przejechaniu kilku kilometrów zaczyna szarpać buda na obrotach poniżej 3 tysiecy. Wszystko wraca do normy gdy tylko sie zatrzymam i uruchomie ponownie silnik. Wymieniłem świece po czym zauważyłem drobna poprawę. Po odłączeniu przepływomierza silnik pracuje normalnie i auto jezdzi tak jak powinno z wyjątkiem szarpania przy zmianie biegów (tryb awaryjny skrzynia automatyczna). Mial ktos cos podobnego w swojej e46? Wymiana przepływomierza pomoże? Niestety nie mam jak sprawdzić błędów.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9863
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Aż nie wiem co napisać..możesz kupić przepływomierz (tylko bosch wchodzi w grę) ale komputera nie możesz podpiąć?
pewnie to będą pieniądze wydane na marne, ale jak uważasz. Zapewne wytarty jest wałek mimośrodowy. Jest bardzo świeży temat z takim samym problemem.

Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9863
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nie wiem, to co podałeś nic nie mówi, istotny jest kod błędu a najlepiej screen błędu w inpa. Swoją drogą pamiętasz, że go odpinałeś?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 29 lut 20, 11:15
- BMW: 316i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Wólka Pełkińska
Tak przed podłączeniem do komputera podłączyłem przepływomierz i check zniknął ale wyskoczył ponownie zanim zdążyłem dojechać do znajomego w momencie gdy zaczęły się problemy z silnikiem. Dodam że nie było błędu wypadającego zapłonu.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9863
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Potrzebny jest przynajmniej kod błędy, jak to był brak sygnału to problem może być z wtyczką/wiązką.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 29 lut 20, 11:15
- BMW: 316i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Wólka Pełkińska
Witam.
Podłączyłem samochód pod inpa, pokazal błędy o numerach 274e, 2742 i 2753. Oznacza to ze siadła cewka? Skąd błąd o przerywaniu zapłonu na każdym cylindrze.
Podłączyłem samochód pod inpa, pokazal błędy o numerach 274e, 2742 i 2753. Oznacza to ze siadła cewka? Skąd błąd o przerywaniu zapłonu na każdym cylindrze.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9863
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
274E Cyfrowy sterownik silnika: Rozpoznawanie przerw w pracy silnika, błąd sumy
2742 Cyfrowy sterownik silnika: Rozpoznawanie przerw w pracy silnika cylinder 1
2753 Cyfrowy sterownik silnika: Obwód zapłonu cylinder 1
Zapewne cewka z 1 cylindra, zamień ją z tą z 2 cylindra i odczytaj błędy po ponownym wypadaniu zapłonu.
2742 Cyfrowy sterownik silnika: Rozpoznawanie przerw w pracy silnika cylinder 1
2753 Cyfrowy sterownik silnika: Obwód zapłonu cylinder 1
Zapewne cewka z 1 cylindra, zamień ją z tą z 2 cylindra i odczytaj błędy po ponownym wypadaniu zapłonu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 2 Odpowiedzi
- 1690 Odsłony
-
Ostatni post autor: Pero1324
-
- 7 Odpowiedzi
- 2260 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 53 Odpowiedzi
- 23110 Odsłony
-
Ostatni post autor: koziol992
-
- 1 Odpowiedzi
- 1990 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 10 Odpowiedzi
- 4000 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112