[316i 1999r] uciekający płyn chłodniczy przez korek - UPG?

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
plodech
Posty: 7
Rejestracja: 13 gru 13, 15:42
BMW: 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Opole

#11

Post autor: plodech »

A więc tak, po odpowietrzeniu układu chłodzenia zniknęło syczenie z korka. Możliwe, że był źle odpowietrzony i za dużo płynu stąd to ciśnienie? Po drugim teście na CO2 (z podwójnym zbiorniczkiem na płyn), przebarwienia na kolor zielony ani żółty nie było. Wynika na to, że sam sobie wymyśliłem cały problem. Tyle dobrego, w piątek wycieczka (600km), mam nadzieje, że nic nie wyskoczy. Pozdrawiam.
jestemCzolgiem
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 18 lut 13, 9:51
BMW: e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Lodz

#12

Post autor: jestemCzolgiem »

Miałem podobnie, fakt też wymieniłem korek. Płyn uciekał mi przez uszkodzony oring i za dużo dolewałem. Płyn wydostawał sie przez korek- za dużo płynu i zapowietrzony.
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#13

Post autor: WKRENTEK77 »

Prawda jest taka że nie można przesadzać z ilością płynu ma on to do siebie że jak się rozgrzeje to zwiększa swoją objętość więc nie ma siły gdzieś musi znaleźć ujście albo przez korek tak powinno być lub przez najsłabszy na ciśnienie element układu i wtedy jest problem %) ja jak sprawdzam i ew. dolewam to nie na maxa tak jak niby miarka pokazuje tylko trochę mniej właśnie kiedyś lałem na maxa i miałem podobne objawy wywalało przez korek i był cały biały od nalotu teraz jest minimalnie mniej tzn ta miarka wychodzi nieznacznie ze zbiornika i jest ok.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”