[316i 1,8 LPG] skaczące obroty na zimnym silniku

TomekC
Bywalec forum
Posty: 113
Rejestracja: 16 sie 12, 16:19
BMW: E46 318I + LPG
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: MIECHÓW

#11

Post autor: TomekC »

mysa
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 16 gru 12, 21:04
BMW: E46 316 Touring 1,8 benzyna+LPG N46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kostomłoty

#12

Post autor: mysa »

Mam też odpowiedź i wycenę z UNIGAS we Wroclawiu:

W przypadku wymiany całego przodu, czyli zostaje jedynie zbiornik z wielozaworem i przewód zasilający ze zbiornika do reduktora, an instalację STAG 4 PLUS , reduktor AC01, wtryskiwacze HANA koszt wyniósłby 1900 zł brutto.

Jako Partnerski Warsztat Serwisowy firmy AC, producenta instalacji STAG montowane przez nas instalacje objęte są programem ogólnopolskiej gwarancji. Gwarancje na wszystkie elementy instalacji wynosi 2 lata bez limitu km.



Wymiana sterownika STAG 4Eco na STAG 4 PLUs – taka zamiana nie jest w tym przypadku konieczna, oczywiście możemy to zrobić lecz nie ma to sensu. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem byłaby inwestycja we wtryskiwacze HANA. wtryskiwacze BARACCUDA- nie montujemy tych wtryskiwaczy bowiem jest to polska kopia wtryskiwaczy HANA, za krótko są na rynku aby ocenić ich jakość i żywotność.

Poniżej podaję ceny brutto:

Sterownik STAG 4 PLUS – 519 zł

Reduktor AC01 – 250 zł

Reduktor KME – 260 zł

Wtryskiwacze HANA 411 zł ( na listwie) lub 397 zł ( pojedynczy montaż)

Usługa: 320 zł



Z doświadczenia wiem że mogą dojść jeszcze jakieś przewodu, opaski itp. – ale to byłby maksymalnie koszt 50-100 zł.

Jełki to nie jest dla Pana kłopot to zapraszam Pana z Pan samochodem do nas do warsztatu. Moglibyśmy omówić sprawę i wybrać optymalne rozwiązanie. Oczywiście taka wizyta jest bezpłatna i niezobowiązująca.
TomekC
Bywalec forum
Posty: 113
Rejestracja: 16 sie 12, 16:19
BMW: E46 318I + LPG
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: MIECHÓW

#13

Post autor: TomekC »

ta propozycja już wygląda lepiej , jedyna mała uwaga do sterownika STAG 4Eco , jak ogarną na nim płynne przełączanie bez żadnych szarpnięć itp. na LPG przy temperaturze 25st. to ok ,nie sztuka owo przełączanie ustawić na 50st. i pozbyć się kłopotu , Twój silnik jest specyficzny i wymaga naprawdę bardzo precyzyjnego strojenia , a zapomniałbym , co do wtryskiwaczy ,wybierz pojedynczy montaż krótkie wężyki od wtryskiwacza do wkrętki wpłyną na korzyść
mysa
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 16 gru 12, 21:04
BMW: E46 316 Touring 1,8 benzyna+LPG N46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kostomłoty

#14

Post autor: mysa »

A na tym 4 eco można to ogarnąć? Można zaktualizować oprogramowanie?
TomekC
Bywalec forum
Posty: 113
Rejestracja: 16 sie 12, 16:19
BMW: E46 318I + LPG
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: MIECHÓW

#15

Post autor: TomekC »

Wątpię bardzo aby udało się poprawnie wystroić instalacje na Stag4eco , jest to uboga wersja Stag4plus nie posiadająca wielu potrzebnych zakładek miedzy innymi korekty temperatury gazu a bez niej bardzo niewiele silników da się dobrze wystroić , chodzi tutaj o prace silnika w czasie nagrzewania aby sterownik LPG zmieniał dawkę w zależności od temperatury gazu .
Ale skoro zakład uważa ze ogarnie to na tym sterowniku a Ty jesteś zdecydowana do nich się udać to niech próbują ale z naciskiem na przełączanie na LPG poniżej 30st. i pamiętaj ze jazda na LPG w czasie nagrzewania silnika ma być płynna , bez żadnych szarpnięć itp.
Zadzwoń jeszcze do Pawła którego namiary ci podałem , jest on osoba polecaną bardzo na innym forum a nie moim znajomym któremu podsyłam klientów .
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#16

Post autor: hackunek »

jak kobitka ma problem z bmw to tanio nie jest :oops: :shock:
instalka lpg lipna, ale auto ma najpierw prawidłowo pracować na benzynie- dopiero potem można brać się za resztę :D
na początek warto sprawdzić nieszczelności układu dolotowego potem przepływomierz (można go odłączyć(kabelek)) i sprawdzić jak będzie chodziło...
dalej warto wziąć pod uwagę że to może być usterka mechaniczna (wtedy komputer tego nie pokaże) np. zespół regulujący wałki rozrządu...
a słuchać w silniku "grzechotanie"?
ogólnie bardzo nie udana konstrukcja
mysa
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 16 gru 12, 21:04
BMW: E46 316 Touring 1,8 benzyna+LPG N46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kostomłoty

#17

Post autor: mysa »

Panowie, pytanie za 100 pkt - silnik N46 o poj. 1796 cm3, produkcja 11.2004, moc 115 km (85 kW), zamontowany w touring 316i jest silnikiem valvetronic??
paleta
Bywalec forum
Posty: 399
Rejestracja: 31 mar 12, 22:41
BMW: 316
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce

#18

Post autor: paleta »

tak
mysa
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 16 gru 12, 21:04
BMW: E46 316 Touring 1,8 benzyna+LPG N46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kostomłoty

#19

Post autor: mysa »

hackunek pisze:jak kobitka ma problem z bmw to tanio nie jest :oops: :shock:
instalka lpg lipna, ale auto ma najpierw prawidłowo pracować na benzynie- dopiero potem można brać się za resztę :D
na początek warto sprawdzić nieszczelności układu dolotowego potem przepływomierz (można go odłączyć(kabelek)) i sprawdzić jak będzie chodziło...
dalej warto wziąć pod uwagę że to może być usterka mechaniczna (wtedy komputer tego nie pokaże) np. zespół regulujący wałki rozrządu...
a słuchać w silniku "grzechotanie"?
ogólnie bardzo nie udana konstrukcja
grzechotania nie, tylko to tykotanie ;)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „LPG”