316 ti N42B18A Sprężanie na 1 cylindrze :(

FrYcIoL
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 18 lut 19, 19:07
BMW: 316 ti N42B18A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
VIN: FW23264

#11

Post autor: FrYcIoL »

Hmm po co jest przełącznik ?
Chętnie korzystałbym że wszystkich funkcji inpy, wraz z programowaniem modułów świateł itd.
a nawet innych modeli BMW
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#12

Post autor: maniek21112 »

Do zwarcia/rozwarcia pinów, przy e46 tego nie używasz.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
FrYcIoL
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 18 lut 19, 19:07
BMW: 316 ti N42B18A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
VIN: FW23264

#13

Post autor: FrYcIoL »

Były faktycznie nieszczelności, już prawie chodzi na 4...
Nie koniec problemów spala olej, dymi - odme 2 razy sprawdzałem, sprężanie od 11 do 12, na zawory nie spływa olej z uszczelniaczy bo widziałem przy zdjętym kolektorze... Pierścienie czy jeszcze jakąś drogą może dostawać olej ?
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#14

Post autor: adi3d »

To że olej nie spływa po zaworach ma postoju to nic nie znaczy. Odpal, 15 min niech pochodzi i wtedy daj mu do oporu i zobacz czy poleci niebieski dymek. Wtedy to oznaka uszczelniaczy. Jeśli w ciągu ostatnich lat nie były robione to na pewno tam bierze olej. To typowe dla tych silników. Mi brało 1L na 1000 km
FrYcIoL
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 18 lut 19, 19:07
BMW: 316 ti N42B18A
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
VIN: FW23264

#15

Post autor: FrYcIoL »

Wystarczy, że trochę dodam gazu i już dymi, jak dam do oporu to cała ulica jest niebieska... :bad:
Podejrzewam zapieczone pierścienie, bo wracając do początku tematu na 1szym cylindrze było nieprawidłowe sprężanie...
Przez odmę chyba takiej ilości oleju nie zassie ? Czy jeszcze jakąś drogą może dostawać olej ?

Ciekawe ale pojeździłem trochę i jest lepiej, napiszę znów jeśli będzie trzeba rozbierać silnik...
Dzięki za pomoc :beer:
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#16

Post autor: adi3d »

Odmą oleju za wiele nie pójdzie. Chyba że Ci zamarzla to wtedy może być grubo podobno. Tam idą głównie opary.

Jak masz pierścienie zapięczone to spróbuj zrobić kilka Płukanek z wymianami oleju na jakieś dobre 5w40. Ropą też możesz zalać zamiast w oleju to coś tam ten nagar pogryzie
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”