2.8i długo kręci, muli do +/- 2.5-3tys

hincu96
Posty: 6
Rejestracja: 22 gru 15, 11:20
BMW: e46 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznan

#1

Post autor: hincu96 »

Witam! Od kilku dni przy odpaleniu szczególnie rano po całej nocy stania pod domem silnik długo kręci. Dodatkowo zaczął mulić na niskich . Czasami na postoju gdy odpalam chwilę pochodzi i sam gaśnie . :unknown: Wie ktoś co to może być ? Miał ktoś podobny przypadek? Pozdrawiam !
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#2

Post autor: WKRENTEK77 »

Powodów może być wiele ale na początek najlepszą opcją bedzie podpięcie kompa i zczytanie błędów no chyba że chcesz po kolei wymieniać podzespoły ale to trochę może kosztować :wink:
A swoja droga skoro jest to twój pierwszy samochód proponuje jeszcze dziś zakupić kabelek do diagnostyki i zaopatrzyć się w inpę w lapku na pewno przyda sie nie raz i zaoszczędzisz na mechaniorach , no chyba że w tych sprawach jesteś raczej zielony i wolisz oddawać auto z każdą usterką do mechanika.
Ostatnio zmieniony 22 gru 15, 12:14 przez WKRENTEK77, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#3

Post autor: MARC »

Co "mówi" komputer diagnostyczny ?
Być może jest to czujnik wału bądź wałka...
hincu96
Posty: 6
Rejestracja: 22 gru 15, 11:20
BMW: e46 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznan

#4

Post autor: hincu96 »

Dzisiaj koło 17 podjadę na komputer to dam znać co tam wyszło .
hincu96
Posty: 6
Rejestracja: 22 gru 15, 11:20
BMW: e46 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznan

#5

Post autor: hincu96 »

Komputer pokazał czujnik polozenia walka.
Zauważyłem też szarpanie przy zmianie z 1 na 2 i z 2 na 3 . Na biegach wyższych problemu nie ma . Czy to może mieć jakiś związek ze sobą ?
hincu96
Posty: 6
Rejestracja: 22 gru 15, 11:20
BMW: e46 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznan

#6

Post autor: hincu96 »

Witam!
2 dni temu wymieniłem czujnik . Podłączyłem jeszcze raz kompa żeby się upewnić czy to na 100% to i pojawił się oprócz tego błąd przepływomierza.
Przepływomierz wymieniłem dopiero dzień później i nie skasowałem błędu ponieważ nie miałem dostępu do kompa.
Od tego czasu na zimnym silniku faluja obroty jak się trochę rozgrzeje problem znika. Vanosów nie słychać żeby dawały o sobie znać . Może to uszkodzony przepływomierz? A może powodem jest nie skasowanie błędu ?


Ps. Po wymianie czujnika autko odzyskalo moc i nie ma już problemu z odpalaniem :)
hincu96
Posty: 6
Rejestracja: 22 gru 15, 11:20
BMW: e46 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznan

#7

Post autor: hincu96 »

Nikt nic nie wie?
JackDaniels
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 20 lip 11, 10:49
BMW: E46 m54b30
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#8

Post autor: JackDaniels »

Jakim programem była robiona diagnostyka? Skasowanie błędów to nie wszystko,trzeba zobaczyć jakie wypluwa parametry w danych zakładka itp. Przyczyn może być naprawdę wiele a nie każdy diagnosta wie jakie prawidłowe powinny być odczyty.Napisałeś że wymieniłeś przepływomierz ale na jaki nowy, używany,orginał,zamiennik??? to wszystko ma znaczenie.
JackDaniels
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”