[ 2.8ci 2000 r. ] jaki filtr stożkowy?

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
filary21
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 29 paź 09, 17:40
BMW: bmw e46 2,8ci coupe
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia

#1

Post autor: filary21 »

Witam jaki filtr stożkowy najlepiej wstawić do tego typu silnika?i
filary21
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 29 paź 09, 17:40
BMW: bmw e46 2,8ci coupe
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia

#2

Post autor: filary21 »

Jest tego pełno na alegro ,ale mi chodzi o ten sam ryk silnika tylko z tego co wiem to taki filtr przepuszcza dużo więncej syfu niż zwykły dlatego muszę poszukać jakiś filtr droższy żeby lepiej filtrował.Dzięki za odpowiedz pozdrawiam.
swiniak00

#3

Post autor: swiniak00 »

siema ja mam założony K&N i do tego przegrode oddzielająca silnik i jest super jest super dzwięk i jest żwawszy .moje bmw 325i
filary21
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 29 paź 09, 17:40
BMW: bmw e46 2,8ci coupe
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia

#4

Post autor: filary21 »

Witam.To jak mówisz że jest oki.to poszukam sobie coś z K>N.pozdro
damiano
Posty: 3
Rejestracja: 16 paź 09, 16:24
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Bartoszyce

#5

Post autor: damiano »

Jak już stożek to tylko ITG żadne k&n
m52tu b28
Bywalec forum
Posty: 80
Rejestracja: 22 wrz 09, 12:37
BMW: E46 Ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz

#6

Post autor: m52tu b28 »

Wszystko ładnie, pięknie...
Ale czy nie lepiej zostawic tak jak jest w oryginale?
Przecież parametry silnika nie ulegną znaczącej poprawie.
Czy nie cieszy Was drodzy pasjonaci BMW ,gdy po otwarciu maski widać fabryczny porządek ???
filary21
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 29 paź 09, 17:40
BMW: bmw e46 2,8ci coupe
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia

#7

Post autor: filary21 »

Witam.Mi nie chodzi o żadne zwiększenie osiągów poprzez stożek,bo to jest według mnie bujda.Zależy mi jedynie na poprawie dzwieku silnika bo na brak mocy nie narzekam przy 200km,a jeżeli to będzie już mi za słabe to sobie kupie 3.3w benzynie i gitara.Dzięki za odpowiedzi pozdrawiam.
m52tu b28
Bywalec forum
Posty: 80
Rejestracja: 22 wrz 09, 12:37
BMW: E46 Ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz

#8

Post autor: m52tu b28 »

sirek pisze:
m52tu b28 pisze:Wszystko ładnie, pięknie...
Ale czy nie lepiej zostawic tak jak jest w oryginale?
Przecież parametry silnika nie ulegną znaczącej poprawie.
Czy nie cieszy Was drodzy pasjonaci BMW ,gdy po otwarciu maski widać fabryczny porządek ???
Zgadza sie, o ile fitr stozkowy pasuje do auta o sportowym charakterze jakim jest BMW e46 to instalacja LPG nie pasuje w ogole i widok reduktora pod maska moze wywolac smiech i problemy ze sprzedaza / niz ja ulatwic/. Kwestia gustu co do stozka i pozornej ekonomii oraz drwin co do gazu....
Gaz to zupełnie inna inszość. Jezeli ktoś duzo jezdzi, a nie wyobraża sobie innego auta jak BMW to co zrobić.Instalacje gazowe z wyższej półki, których cena zaczyna sie od 4 tyś można zmyślnie ukryć.Reduktor nie jest większy od konserwy turystycznej :D
Zboczyliśmy troche z tematu. Odnośnie gazu jest inny dział. Admin sie pewnie zdenerwuje. :(
dresik
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 7 kwie 10, 17:56
BMW: 330ci
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Oświęcim

#9

Post autor: dresik »

Wiem, ze temat się przeterminował ale o stożku czytałem wiele. Oczywiście zdania są podzielone ale większość osób co o autkach coś wie i używa ich nie tylko do parady przed dyskoteką uważa że to w znacznej większości przypadków tylko obniża osiągi. Owszem dźwięk daje ale kucy nie dość że nie przybywa to wręcz ubywa.. Coż każdy ma jakąś teze której broni. Mnie tam akurat żadne wkładki podkładki pampersy stożki ani walce nie kręcą - kompresor inna sprawa:-) Tak jeszcze dorzucając swoją cegiełkę do tematu LPG :-) Jeździłem na PB przez kilka miesięcy a że dużo jeżdże to na stacji 250zł (pełen bak teraz 60L to deczko drożej) zostawiałem średnio co 3-4 dni. Fajny szpan tak sobie do pełna zalać co nie?? Mnie to jakoś nie kręciło i teraz zalewam do pełna za 80zł (no teraz to prawie 90zł) i starcza na ponad połowę dystansu co z PB czyli mam tak jakby pełen bak za +-160zł. A i z 330d mogę smiało startować od 0-250km:D. Teraz posłużę się jeszcze podlejszym przykładem. Otóż jak przychodzi zaplacić podatek to każdy korzysta z wszystkich możliwych sposobów żeby go nie płacić (bo po co skoro i tak z tego nic nie ma) Podobnie jest z paliwem. Po co jeździć za 280zł jak można za trochę ponad pół ceny? Przecież w PB pewno 70% to podatek:P Ale jak jesteście wstydliwi i macie gest to wasza sprawa:P
Michael
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 4 kwie 10, 12:40
BMW: Poszukuje :)
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#10

Post autor: Michael »

Kup sobie taki http://moto.allegro.pl/bmc-filtr-w-obudowie-dia-70-130-odpowiednik-cda-i1231902777.html raz ze zamkniety w boksie dwa ze masz rure zeby zrobic zassys od dołu i renomowana firma a przy tuningu to podstawa
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”