2.8 coupe zmiana dyfra z 2.93 na 3.38

kamyk28
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 12 lis 15, 10:26
BMW: E46 coupe 2.8
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#1

Post autor: kamyk28 »

Witam czy warto zmienić dyfer na przełożenie 3.38? Będzie się bunia lepiej zbierała? Pozdrawiam doświadczonych w tym temacie.
kamyk28
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 12 lis 15, 10:26
BMW: E46 coupe 2.8
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#2

Post autor: kamyk28 »

Nie nie robił tej szybkiej przeróbki??
EDIT : NIE PISZ POSTU POD POSTEM!
dwoogeee
Bywalec forum
Posty: 297
Rejestracja: 10 kwie 12, 22:59
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/Warszawa

#3

Post autor: dwoogeee »

Teoretycznie powinna się lepiej zbierać kosztem V-max (ale jak nie jeździsz często powyżej 200 to nie ma co brać to w ogóle pod uwagę).
U mnie po takiej zmianie częściej traci trakcję. Nie sprawdzałem osiągów bo to pewnie jakieś grosze, ale grosz do grosza...
Obrazek
WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#4

Post autor: wandii »

Auto przyspiesza bardzo fajnie ale po mieście trochę to męczące, a w trasie mało ekonomiczne.
Jeśli auto nie jest stricte wyścigowe to lepiej zostawić 2.93 a jak potrzeba to po prostu przeciągnąć na obrotach.
V max jakieś 220-230 z tego co pamiętam i obroty się kończą
kamyk28
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 12 lis 15, 10:26
BMW: E46 coupe 2.8
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#5

Post autor: kamyk28 »

Nie mamy takich dróg do takiej jazdy:)
Trasy robię krótkie Max 30km i dwa razy do roku ponad 200km np na zlot bmw do Torunia i gdzieś nad wode.
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#6

Post autor: wandii »

Bez różnicy 30 czy 300 trasa to trasa. Przy 110 jest chyba 3k rpm na 5 biegu
dwoogeee
Bywalec forum
Posty: 297
Rejestracja: 10 kwie 12, 22:59
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom/Warszawa

#7

Post autor: dwoogeee »

kamyk28 pisze:Nie mamy takich dróg do takiej jazdy:)
Taaa jasne ;-)
kamyk28 pisze: Trasy robię krótkie Max 30km i dwa razy do roku ponad 200km np na zlot bmw do Torunia i gdzieś nad wode.
Jakbyś miał skrzynie 6 to trasy to żaden problem, ale bez przesady, te kilka razy w roku to nie powinien być jakiś wielki problem.
Czy to w trasie, czy po mieście mnie krótki dyfer w ogóle nie przeszkadza.

Enyłej, ja bym zakładał :)
Obrazek
WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
twardye46
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 31 mar 12, 22:24
BMW: e46 320ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: pabianice

#8

Post autor: twardye46 »

witam, jesli nie beda ci przeszkadzac krotkie biegi to zmieniaj! ja po takiej zmianie jestem zadowolony. trasa spalanie wzroslo napewno, natomiast typowo w miescie moze lekko spadlo, zwlaszcza jak zona jezdzi :guma:
kamyk28
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 12 lis 15, 10:26
BMW: E46 coupe 2.8
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#9

Post autor: kamyk28 »

Jak zmienię to wrzucę filmik przed i po, pozdrawiam.
kamyk28
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 12 lis 15, 10:26
BMW: E46 coupe 2.8
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#10

Post autor: kamyk28 »

Dyfer 3.38 z dużą głową od benzyny 3.0 dobrze mówię?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”