2.5 170km problem
-
- Bywalec forum
- Posty: 689
- Rejestracja: 4 maja 15, 22:13
- BMW: 523iA
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
Witam Panowie. Dawno mnie tu nie bylo bo sprzedalem swoja beatke Ale teraz kupilem e39 523 i mam z nia nie lada klopot a wiem ze to ten sam silnik co w e46 i licze na Wasza porade bo w moim miescie fachowcy o kant d*py...
Do rzeczy: silnik nie pracuje na wszystkie cylindry, trzesie go na postoju i ma minimalne bicia obrotow chociaz jak sie nagrzeje obroty juz rowniej stoja ale wciaz go trzesie, ta nierowna praca silnika odczuwalna jest tez przy przyspieszaniu bo czuc to telepanie i nierowne ciagniecie. Od paru dni zaczal tez klekotac co slychac najmocniej tak do 2,5 tys obrotow jak stoje w garazu to wyraznie cyka jak zegarek razem z obrotami. Do tego tez nie ma mocy, podpialem dzisiaj kompa i wyrzucilo 7 bledow: vanos, obydwie sondy, wypadajacy 4 cylinder i cos jeszcze bo skasowalem i juz nie wrocily wiec kurde nie pamietam. Na live data silnik dostaje duuuuuuzo powietrza. Nie wiem od czego zaczac - nieszczelnosc, swiece, cewki, sondy, vanos... Glowa mnie juz od tego boli bo nie wiem w co rece wsadzic Dodam ze objawy tak samo na gazie i benzynie.
Do rzeczy: silnik nie pracuje na wszystkie cylindry, trzesie go na postoju i ma minimalne bicia obrotow chociaz jak sie nagrzeje obroty juz rowniej stoja ale wciaz go trzesie, ta nierowna praca silnika odczuwalna jest tez przy przyspieszaniu bo czuc to telepanie i nierowne ciagniecie. Od paru dni zaczal tez klekotac co slychac najmocniej tak do 2,5 tys obrotow jak stoje w garazu to wyraznie cyka jak zegarek razem z obrotami. Do tego tez nie ma mocy, podpialem dzisiaj kompa i wyrzucilo 7 bledow: vanos, obydwie sondy, wypadajacy 4 cylinder i cos jeszcze bo skasowalem i juz nie wrocily wiec kurde nie pamietam. Na live data silnik dostaje duuuuuuzo powietrza. Nie wiem od czego zaczac - nieszczelnosc, swiece, cewki, sondy, vanos... Glowa mnie juz od tego boli bo nie wiem w co rece wsadzic Dodam ze objawy tak samo na gazie i benzynie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 689
- Rejestracja: 4 maja 15, 22:13
- BMW: 523iA
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
Podmienilem przeplywke i bez zmian, dolot wyglada na caly chociaz jeszcze go bede zdejmowac bo chce wyczyscic krokowy. Generalnie wymienilem wszystkie swiece, jedna cewke i 1 fajke bo byla brzydka i silnik ladnie rowno pracuje tylko na wolnych go trzesie a tak jest git. Dodam ze swiece byly w oplakanym stanie, nie wiem kiedy ostatni raz je wymieniano ale nie mialy prawa dobrze pracowac.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 10618 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 26 Odpowiedzi
- 10444 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: imhoteb1981
-
- 8 Odpowiedzi
- 8280 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: JackDogi
-
- 14 Odpowiedzi
- 4131 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 1833 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Ugasso
-
- 0 Odpowiedzi
- 1571 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 23 Odpowiedzi
- 24059 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ramzes12
-
- 5 Odpowiedzi
- 1757 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 4128 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112