[2.2 benz+gaz 170KM] głośne uderzenie przy zmianie biegów

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
waski22
Posty: 9
Rejestracja: 20 sty 14, 19:24
BMW: e46 2.2 benz+gaz
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: sieradz

#1

Post autor: waski22 »

jak w temacie, przy każdym przełączeniu biegu dochodzi mocne uderzenie. Podpowie ktoś z czym może to być związane?
Ostatnio zmieniony 21 sty 14, 16:25 przez waski22, łącznie zmieniany 1 raz.
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#2

Post autor: romanikxxl »

Popraw tytuł! Opisz dokładniej skąd pochodzi odgłos uderzenia.
Romanikxxl
Awatar użytkownika
ArturTDI
Bywalec forum
Posty: 166
Rejestracja: 21 sie 13, 8:48
BMW: E46 Touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce

#3

Post autor: ArturTDI »

proponuje zobaczyc tuleje nr 9 oraz dwie tulejki mniejsze nr 7 pod dyfrem.
ARTEX - Kosmetyka aut
Tel: 531-33-55-77 Artur

Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
waski22
Posty: 9
Rejestracja: 20 sty 14, 19:24
BMW: e46 2.2 benz+gaz
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: sieradz

#4

Post autor: waski22 »

uderzenie dochodzi spod podłogi, bliżej przodu auta (przynajmniej tak mi sie wydaje)
paleta
Bywalec forum
Posty: 399
Rejestracja: 31 mar 12, 22:41
BMW: 316
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce

#5

Post autor: paleta »

mogą być to też zerwane poduszki silnika/skrzyni
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#6

Post autor: romanikxxl »

Podpora wału, itp itd... Wjedź na kanał i niech ktoś kumaty obejrzy auto bo inaczej będziemy gdybać i trafiać :)
Romanikxxl
kamilpb
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 17 sty 14, 18:16
BMW: E46 320 Coupe
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tarnowskie Góry

#7

Post autor: kamilpb »

Nie chce Cię straszyc ale też mam takie objawy i spowodowane.jest to oberwanymi sankami,podobno zmora przedliftowych e46...
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#8

Post autor: romanikxxl »

kamilpb pisze:Nie chce Cię straszyc ale też mam takie objawy i spowodowane.jest to oberwanymi sankami,podobno zmora przedliftowych e46...
Może być :(
Dlatego trzeba wejść pod spód auta!
Romanikxxl
marcin3293
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 3 sty 13, 17:36
BMW: 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnow
VIN: fx01858

#9

Post autor: marcin3293 »

Ja miałem robione sanki 2 razy te mocownaie , masakra jakas z tym jest , dałem pieerwszy raz 1000zł za tuleje irobote i spawanie , po 100km zonk strzela jak pieron %) , 3 razy meczyłem naprawiali i masakra nie doszli kasa poszła w błoto . Drugi namiar dostałem na kolesia co robi rajdówki i ma warsztat spawalniczy od 15 lat . siedzi w e36 do driftu i jak zobaczył co mi zrobili z podłoga to sie omało co nie wychu....ał blacha przepalona i i jakis kawałek blach 0.8 dany , teraz wycieli mi wszystko wstawili 4 mocowania sanek blachą 3 konserwacja i od strony bagaznika wzmocnienie . CENA 500ZŁ i co teraz mi została podpora wału do wymiany bo głucho wali , ale nieraz mi puknie jak wczesniej tylko mnie ciekawi czy moze juz nie podłoga a dyfer ,a co do podpory po oem szukałem i taka mi wyszła http://allegro.pl/podpora-walu-bmw-e36-e46-e34-e39-z3-meyle-oryginal-i3949773244.html warta cos taka podpora ?
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#10

Post autor: MARC »

marcin3293 pisze:Ja miałem robione sanki 2 razy te mocownaie , masakra jakas z tym jest , dałem pieerwszy raz 1000zł za tuleje irobote i spawanie , po 100km zonk strzela jak pieron %) , 3 razy meczyłem naprawiali i masakra nie doszli kasa poszła w błoto . Drugi namiar dostałem na kolesia co robi rajdówki i ma warsztat spawalniczy od 15 lat . siedzi w e36 do driftu i jak zobaczył co mi zrobili z podłoga to sie omało co nie wychu....ał blacha przepalona i i jakis kawałek blach 0.8 dany , teraz wycieli mi wszystko wstawili 4 mocowania sanek blachą 3 konserwacja i od strony bagaznika wzmocnienie . CENA 500ZŁ i co teraz mi została podpora wału do wymiany bo głucho wali , ale nieraz mi puknie jak wczesniej tylko mnie ciekawi czy moze juz nie podłoga a dyfer ,a co do podpory po oem szukałem i taka mi wyszła http://allegro.pl/podpora-walu-bmw-e36-e46-e34-e39-z3-meyle-oryginal-i3949773244.html warta cos taka podpora ?
Co do podpory to zapytaj Mańka ;)

On Ci wyjaśni.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”