2.0D kręci, nie odpala jeśli nie ma dźwięku

KrystianB1201
Posty: 4
Rejestracja: 30 wrz 22, 10:40
BMW: e46 compact 20d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ostróda
VIN: KR07182
Płeć:

#1

Post autor: KrystianB1201 »

(Pacjent e46 compact 2.0d 150km 2002) Hejka otóż mam jeden dość irytujący problem, auto często nie chce odpalać na zimnym, chłodnym jak i ciepłym silniku (kręci i nie pali), na gorącym pali zawsze. Zauważyłem że do odpalenia potrzebny jest taki buczący dźwięk, wtedy odpala, (na gorącym odpala nawet bez tego dźwięku) co ciekawe czasem aby dźwięk się pojawił wystarczy spróbować odpalić raz auto, czasem jednak trzeba pare razy przekrecic na zapłon i dopiero dźwięk się pojawia. Co to może być? pompa podaje równo nawet na czerwonych polach więc bym ją wykluczył. Propozycje znajomych i internetu to immobilizer lub przekaźnik pompy miał ktoś z was ten problem?
P.S jesli pytanie jest w złym dziale lub już sie pojawiło to przepraszam, jestem tu 1szy raz i jeszcze nie wszytsko ogarniam :)
Ostatnio zmieniony 30 wrz 22, 11:03 przez KrystianB1201, łącznie zmieniany 1 raz.
KrystianB1201
Posty: 4
Rejestracja: 30 wrz 22, 10:40
BMW: e46 compact 20d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ostróda
VIN: KR07182
Płeć:

#2

Post autor: KrystianB1201 »

dodam że mam zaślepiony egr i wywalone klapki z dolotu przez poprzedniego właściciela, słyszałem ze po wywaleniu ich cos trzeba albo wypada przeprogramowac (raczej tego nie zrobił) ale nie wiem czy ma to jakikolwiek wpływ na problem z tematu
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#3

Post autor: maniek21112 »

Nic nie trzeba robić po usunięciu klapek. Podłącz komputer i sprawdź czy jest błąd zbyt niskiego ciśnienia paliwa na szynie cr, to może sugerować problem z pompą progową. Przekaźnik pompy oczywiście można zamienić z tym od klaksonu, są takie same.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
KrystianB1201
Posty: 4
Rejestracja: 30 wrz 22, 10:40
BMW: e46 compact 20d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ostróda
VIN: KR07182
Płeć:

#4

Post autor: KrystianB1201 »

jutro przychodzi mi przekaznik, podjade po niego innym autem, zamienie i jak odpali po przymrozku na zimnym to to był przekaźnik i można sie rozjesc, jak nie sprawdzam komputerem czy nie pompa progowa, jak nie ona to wywalam z systemu rozpoznawanie kluczyka i immobliser a jak zadna z tych 4 rzeczy to rozpierdalam to auto o drzewo, ale na 95% to przekaznik.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#5

Post autor: GUMMISS »

A dlaczego immobiliser? Przecież to nie z nim masz problem. Jak nie rozpozna kluczyka to rozrusznik się w ogóle nie odzywa.

Może sprawdź świece żarowe. To nie golf trójka 1.9Td żeby świece grzały jak świeci lampka. U Ciebie są zapewnie 5V. Sprawdź sterownik i same świece. W 2.0d BMW świece grzeją jak komp stwierdzi że jest taka potrzeba niezależnie od tego co pokazuje kontrolka. Najczęściej grzeją aż silnik uzyska 60*.
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
KrystianB1201
Posty: 4
Rejestracja: 30 wrz 22, 10:40
BMW: e46 compact 20d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ostróda
VIN: KR07182
Płeć:

#6

Post autor: KrystianB1201 »

winny okazał sie przekaźnik
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”