[ 2.0d 150ps m47n 2002 r. ] Utrata mocy przy ruszaniu

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#11

Post autor: maniek21112 »

Inaczej, bo dokładniej, tu zawsze jest opóźnienie, ale chyba nie chcesz powiedzieć, że jak widać tu 1,9 to w logach będzie np. max 1,4? :no:

Nie pierwszy raz spotykam się, że przy doładowaniu na wartość 1,9 nie ma błędu. Nawet miałem taki przypadek w 1.9 jtd 150km, że doładowanie przy max bucie było 1,999 (oczekiwane oczywiście ok 1,3) i brak błędu, dopiero przy przytrzymaniu gazu do dechy ok 8-10 sekund wskakiwało na 2000 i wtedy bum, tryb awaryjny i check. Pewnie dla m47n ten poziom jest jeszcze wyżej, nie mam takiego info i nie miałem takiego przypadku jeszcze.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#12

Post autor: rafał18 »

Nie mowie ze pokaze 1.4 tylko ze jest dokladnieje bo tu sa opoznienia w inpie. I jak doladowanie przekroczy zadane o 0.2 to juz powinno byc jakies info w kompie o tym bo z tym sie spotkalem nie raz.
Np w 1.9cdti jakims bylo 0.3 i wchodzil w tryb awaryjny a jak bylo 0.17 to jezdzil normalnie. I nie mialem na mysli konkretnie tego przypadku, zle to napisalem.

Tutaj co ma wspolnego ruszanie ze świateł z turbina? Nawet jak jej odepnie zawor n75 to powinno normalnie ruszyć
dejvv
Posty: 7
Rejestracja: 1 lis 17, 14:59
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa, Zamość
VIN: FY04069

#13

Post autor: dejvv »

Zamieniłem zaworki i jeździłem tak przez tydzień. Jak na razie auto nie przygasa ale nie wiem czy to nie jest chwilowe. Samochód na pewno zaczął równiej ciągnąć. Stary zaworek nie pracował poprawnie o czym wiedziałem, ale nie sądziłem że może mieć to wpływ na ruszanie tak jak kolega wyżej napisał.
Nagrałem livedate z inpy nie wiem czy poprawnie od 1 biegu do 3,5 tysiąca obrotów... powiedzmy że przy 160 musiałem chamować trasa od świateł do świateł dalej nie bardzo moge sie ruszyć bo bateria w lapku mnie ogranicza.
https://www.youtube.com/watch?v=OXrUIdAal38&feature=youtu.be
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#14

Post autor: maniek21112 »

Dalej masz takie samo przeładowanie, więc przetwornik ciśnienie możesz raczej wykluczyć, co gorsze będziesz musiał zabrać się za turbinę.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
dejvv
Posty: 7
Rejestracja: 1 lis 17, 14:59
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa, Zamość
VIN: FY04069

#15

Post autor: dejvv »

Co masz dokładniej na myśli mówiac zeby sie zanią zabrać ?
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#16

Post autor: rafał18 »

Sprawdz przeplywke disem czy czyms lub podmien z kims.
Zabrac sie za nia to wymontowac i na stół ; )
dejvv
Posty: 7
Rejestracja: 1 lis 17, 14:59
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa, Zamość
VIN: FY04069

#17

Post autor: dejvv »

Co do disa to miałem z nim problem widzi auto ale nie chce sie połączyć. Jakimś innym programem jeszcze sprawdze ? może posiadam złe informacje ale czy do pomiaru np disem nie powinno być wszystko sprawne tzn klapki zawirowań, egr itp ? Na razie nie mam możliwości podmiany przepływki znajomi sie porozjeżdżali.
Jeśli masz na myśli regeneracje turbo to nie pocieszyłeś mnie. Z tego co sie orientuje to była wymieniana 2 lata temu
No i samochód nie zamula jedynie problem z tym przygasaniem miałem
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”