2.0d 150KM błędy
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 kwie 16, 17:01
- BMW: E46 2.0d TOURING
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Witam!
Pomoże ktoś z tymi błędami? Wie może ktoś coś na ten temat ?
Błędy to
4242 GLOW PLUG ZYLINDER 4
4191 (1252) AIR CHARGE PRESSURE CONTROLLER
Pomoże ktoś z tymi błędami? Wie może ktoś coś na ten temat ?
Błędy to
4242 GLOW PLUG ZYLINDER 4
4191 (1252) AIR CHARGE PRESSURE CONTROLLER
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
1. Świeca żarowa na czwartym cylindrze.
2. Czujnik ciśnienia doładowania.
Na forum znajdziesz ,,bazę kodów błędów -inpa".
2. Czujnik ciśnienia doładowania.
Na forum znajdziesz ,,bazę kodów błędów -inpa".
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Można spróbować go najpierw wyczyścić, w połowie przypadków to pomaga. Instrukcja jest w sieci, robota prosta
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 kwie 16, 17:01
- BMW: E46 2.0d TOURING
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Wyczytałem że to może być problem ze źle wyregulowanym servem sterującym turbIna. Teraz pytanie czy to problem z czujnikiem czy z tym servem?
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Chodzi o sztangę/gruszkę? Coś było robione przy turbo?broniu12 pisze:Wyczytałem że to może być problem ze źle wyregulowanym servem sterującym turbIna. Teraz pytanie czy to problem z czujnikiem czy z tym servem?
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 kwie 16, 17:01
- BMW: E46 2.0d TOURING
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Ja nie mam gruszki. Moje auto jest z 2005r i turbo sterowane jest elektronicznie. Turbo było regenerowane bo jakieś uszczelniacze albo coś było do wymiany i olej puszczało. Robili to spece od BMW więc chyba powinni wiedzieć, że trzeba coś tam wyregulować. Dodam jeszcze, że wcześniej wyskakiwal błąd prześladowania turbo.
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
A faktycznie.. nie wiem jak się ustawia Turbo sterowane elektronicznie, ale raczej przez ECU. Niech ktoś mądrzejszy to obalić lub potwierdzi. Jeśli tak to trzeba zmienić lub ustawić w sofcie.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 4290 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 5180 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bike3r
-
- 6 Odpowiedzi
- 1822 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Szczurson
-
- 7 Odpowiedzi
- 2153 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1052 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 16 Odpowiedzi
- 4085 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1316 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 5 Odpowiedzi
- 1627 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 2917 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 1218 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112