2.0d 150KM błędy

broniu12
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 11 kwie 16, 17:01
BMW: E46 2.0d TOURING
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#1

Post autor: broniu12 »

Witam!
Pomoże ktoś z tymi błędami? Wie może ktoś coś na ten temat ?
Błędy to
4242 GLOW PLUG ZYLINDER 4
4191 (1252) AIR CHARGE PRESSURE CONTROLLER

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#2

Post autor: Dobrodziej_1983 »

1. Świeca żarowa na czwartym cylindrze.
2. Czujnik ciśnienia doładowania.
Na forum znajdziesz ,,bazę kodów błędów -inpa".
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
broniu12
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 11 kwie 16, 17:01
BMW: E46 2.0d TOURING
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#3

Post autor: broniu12 »

Dzięki za szybką odpowiedź. Czy czujnik ciśnienia do wymiany ?
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#4

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Można spróbować go najpierw wyczyścić, w połowie przypadków to pomaga. Instrukcja jest w sieci, robota prosta :)
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
broniu12
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 11 kwie 16, 17:01
BMW: E46 2.0d TOURING
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#5

Post autor: broniu12 »

Ok dzięki ☺
Obrazek
broniu12
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 11 kwie 16, 17:01
BMW: E46 2.0d TOURING
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#6

Post autor: broniu12 »

Wyczytałem że to może być problem ze źle wyregulowanym servem sterującym turbIna. Teraz pytanie czy to problem z czujnikiem czy z tym servem?
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#7

Post autor: Dobrodziej_1983 »

broniu12 pisze:Wyczytałem że to może być problem ze źle wyregulowanym servem sterującym turbIna. Teraz pytanie czy to problem z czujnikiem czy z tym servem?
Chodzi o sztangę/gruszkę? Coś było robione przy turbo?
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
broniu12
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 11 kwie 16, 17:01
BMW: E46 2.0d TOURING
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#8

Post autor: broniu12 »

Ja nie mam gruszki. Moje auto jest z 2005r i turbo sterowane jest elektronicznie. Turbo było regenerowane bo jakieś uszczelniacze albo coś było do wymiany i olej puszczało. Robili to spece od BMW więc chyba powinni wiedzieć, że trzeba coś tam wyregulować. Dodam jeszcze, że wcześniej wyskakiwal błąd prześladowania turbo.
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#9

Post autor: Dobrodziej_1983 »

A faktycznie.. nie wiem jak się ustawia Turbo sterowane elektronicznie, ale raczej przez ECU. Niech ktoś mądrzejszy to obalić lub potwierdzi. Jeśli tak to trzeba zmienić lub ustawić w sofcie.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
broniu12
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 11 kwie 16, 17:01
BMW: E46 2.0d TOURING
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#10

Post autor: broniu12 »

Jest może ktoś na forum z dolnośląskiego kto zajmuje się elektronika w BMW ?
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”