[1999 Sedan] Walka z rdzą

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Fala
Bywalec forum
Posty: 270
Rejestracja: 27 mar 11, 12:35
BMW: 318i 143 KM
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#11

Post autor: Fala »

Raczej delikatne uderzenie o coś było,nie da się tak łatwo wyrwac tego zaczepu...Mi jeden pękł przy dokrecaniu go bo był przerdzewiały...
Potrzebujesz podpięcia pod komputer?Pisz do mnie,diagnostyka INPA i kodowanie NCS-Expert.
Awatar użytkownika
Grzechu16
Bywalec forum
Posty: 521
Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
BMW: E46 318i [m43] 118KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice

#12

Post autor: Grzechu16 »

Podepnę się może pod ten temat bo "walka z rdzą" to coś co mnie interesuje. W zeszłym roku lakierowałem prawy błotnik bo miałem go lekko przytarty i pojawiły się bąble na rancie. Kolor spasowany bardzo ładnie, wszystko pięknie, po zimie mam znowu bąble... Zastanawiam się nad kupnem zamienników, z tego co widzę oferowane sa na allegro w kolorach nadwozia za 309zł. Ktoś zamawiał może takie błotniki? Zna kogoś kto takich używa? Są w wersji ze zwykłej blachy oraz ocynk. Zależałoby mi na dosyć trwałym efekcie bo pakować 300zł co roku w błotnik mi się nie widzi.
Pozdrawiam
http://allegro.pl/blotnik-prawy-bmw-3-e46-98-05-schwarz-2-ii-668-i5712254045.html
http://allegro.pl/blotnik-prawy-ocynk-bmw-3-e46-98-05-schwarz-2-668-i6057123735.html
Awatar użytkownika
Tomos
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 19 maja 16, 21:59
BMW: E46 sedan 318i N42
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Oleśnica

#13

Post autor: Tomos »

Niestety te błotniki to zamienniki, więc nawet jak są ocynkowane to ich jakość jest na pewno marna. Często trzeba bawić się z ich dopasowaniem, a i odcień lakieru pewnie będzie się różnił. Jednak bym się skłaniał ku dobrej używce i ją polakierował w razie czego.
Awatar użytkownika
Grzechu16
Bywalec forum
Posty: 521
Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
BMW: E46 318i [m43] 118KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice

#14

Post autor: Grzechu16 »

Tomos pisze:Niestety te błotniki to zamienniki, więc nawet jak są ocynkowane to ich jakość jest na pewno marna. Często trzeba bawić się z ich dopasowaniem, a i odcień lakieru pewnie będzie się różnił. Jednak bym się skłaniał ku dobrej używce i ją polakierował w razie czego.
Osobiście nie używałem więc dopytuję czy ktoś używał albo miał do czynienia na żywo z takim błotnikiem i może coś powiedzieć o jakości/trwałości takiego zamiennika. Stwierdzenie, że jakość na pewno jest marna jest słabą opinią opartą chyba na przypuszczeniach.
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#15

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Jakość względem oryginału jest marna, trzeba dodatkowo położyć antykorozje. Ze spasami to już loteria, było o tym na forum już pisane.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#16

Post autor: Palec11 »

Ja tam do zamiennikow elementow blacharskich nie jestem przekonany. Uwzam ze najlepiej kupic uzywke bez rdzy pomalowac w kolor i spokoj ...
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Karoseria”