'12 F11 520d Touring Szczursona i Karoliny

Dział poświęcony wszystkim pozostałym modelom BMW
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#61

Post autor: Szczurson »

Wydaje mi się, że czytałem, że teraz jest to Wahler / BorgWarner, ale mogę się mylić. Nie sprawdzałem tego na aucie.
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#62

Post autor: Szczurson »

Trochę zaspałem, bo ostatni post ponad rok temu :sorry: . Ale już nadrabiam zaległości, chociaż w sumie to nie ma tego zbyt dużo.
W ciągu roku auto zrobiło niecałe 10 tyś. kilometrów. W tym czasie, w październiku, był coroczny serwis: filtry powietrza, kabinowy, oleju oraz paliwa Hengst'a i olej Liqui Moly TopTec 4200 5W-30. Przy okazji wymieniony został czujnik ciśnienia wstecznego spalin, bo dawał złe odczyty oraz poprawione zostało mocowanie jednego z węży układu chłodzenia, co ostatecznie rozwiązało problem z drobnym ubywaniem płynu.

-taka pierdoła, a zepsuć się potrafi :D :
Obrazek

W listopadzie wyważyłem ponownie koła zimowe, a w międzyczasie pozbyłem się już zjechanych i starych letnich, a felgi oddałem na sprawdzenie i wyprostowanie. Ostatecznie okazało się, że tylko jedna wymagała delikatnego prostowania. Tydzień temu zakupiłem komplet nowego "obuwia" na lato.

-wybór padł na Hankook Ventus S1 EVO3 w rozmiarze 245/40/R19:
Obrazek

-siadły spoko:
Obrazek

Póki co zrobiłem na nich 500 km, głównie w trasie. Na suchym lepią ładnie, na mokrym nie miałem jeszcze okazji przetestować ich lepiej. Zdecydowanie mogę jednak pochwalić je za generowany hałas - ten jest stosunkowo niewielki. Oczywiście, mogę mieć nieco zaburzone odczucia po zmianie bezpośrednio z zimówek, ale nawet poprzednie letnie były głośne, chociaż te pewnie ze względu na swój wiek i bardzo duże zużycie. A jeśli już o tym mówimy, to zwróciłem uwagę to, że dwie opony były "ścięte" od wewnątrz. Dlatego też dzisiaj oddałem auto na sprawdzenie i ustawienie geometrii zawieszenia.

-pomysł dobry, warto było to zrobić:
Obrazek

-na sam koniec, aktualny przebieg :on: :
Obrazek
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
marcus330d
Bywalec forum
Posty: 420
Rejestracja: 16 lis 19, 21:54
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
VIN: PH94151
Płeć:

#63

Post autor: marcus330d »

Szczurson pisze: 18 mar 24, 19:58245/40/R19
245 z przodu to sporo, ale musi dobrze hamować :)

Felga ładna, można ewentualnie domyć ;)
Szczurson pisze: 18 mar 24, 19:58 oddałem auto na sprawdzenie i ustawienie geometrii zawieszenia.

Miałeś z tyłu takie kąty jak u mnie są w Touringu (sportowe zawieszenie ma 2st04' +/- 0st15'.
Ciekawe czy ktoś z premedytacją u Ciebie tak ustawił, bo widać, że masz standardowe zawieszenie.
Szczurson pisze: 18 mar 24, 19:58 aktualny przebieg
gonisz mnie. U mnie 346 k.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Inne BMW”