1,8 B+G czy 2.0D do E46
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 4 lis 13, 21:25
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: k-na
Witam.
Bylem juz zdecydowany na 2.0D po lifcie ze 150km ale ostatnio wpadl mi w oko 1.8 B+G, zamieszal sprawe i potrzebuje porady. Robie tygodniowo 450-500km. Wiadomo ze zalezy mi na niskim (stosunkowo) spalaniu i cenach czesci. Przeznaczyc planuje na niego jakies 15.000 zl. I przy okazji spytam czy warto szukac cos z Niemiec?
Bylem juz zdecydowany na 2.0D po lifcie ze 150km ale ostatnio wpadl mi w oko 1.8 B+G, zamieszal sprawe i potrzebuje porady. Robie tygodniowo 450-500km. Wiadomo ze zalezy mi na niskim (stosunkowo) spalaniu i cenach czesci. Przeznaczyc planuje na niego jakies 15.000 zl. I przy okazji spytam czy warto szukac cos z Niemiec?
-
- Bywalec forum
- Posty: 841
- Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
- BMW: 320d m47
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Tychy
Jak gaz to raczej tylko opcja z zakładaniem go samemu. Diesel mało spali, ale nie czarujmy się, 15k to nie jest kwota za jaką kupisz 320d w polifcie do którego nie trzeba będzie nic dokładać. Takie moje zdanie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 841
- Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
- BMW: 320d m47
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Tychy
Szukaj auta które będzie pewniejsze/w lepszym stanie. Ja bym szukał diesla bo preferuję go zamiast benzyny. Będzie sprawiał wrażenie dynamiczniejszego wg mnie, a i na trasie się sprawdzi.
Kwota jest alekwantna do stanu auta ,ale napewno nie rocznika i nie wiadomo jakiego wyposażenia za 2,500€ dostaniesz napewno nie zajezdzona jeszcze e46 320d,ale 98-2000 max. Wiem nawet gdzie są dwie sztuki
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 4 lis 13, 21:25
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: k-na
No myslalem ze za taka kwote spokojnie znajde poliftowa wersje, liczylem na minimum 2002 rocznik. Caly czas mam na mysli ten na ktory bylem zdecydowany caly czas, 2.0D 150km
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 paź 13, 18:27
- BMW: 325
- Rok produkcji: 1989
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Polska
320d będzie milej przyspieszał jednak do taniej eksploatacji to 1.8 + lpg. Chwili bym się nie zastanawiał czy B+G czy diesel. Sama jazda na gazie taniej wychodzi a o eksploatacji jeśli chodzi o naprawy to nie wspomnę, a kupno 10 letniego diesla z niższego pułapu cenowego nic raczej dobrego nie wróży. Oczywiście zawsze znajdzie się odstępstwo od reguły.
-
- Bywalec forum
- Posty: 172
- Rejestracja: 23 paź 11, 12:58
- BMW: e46 316i poj. 1,9 105 KM czysta benzynka ;]
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Zamość Rzeszów
- Lokalizacja: Zamość Rzeszów
Kolego zasadnicze pytanie: te 500km/tygodniowo robisz w mieście czy na trasie? Jeśli miasto - bierz LPG, jeździsz za grosze. Jeśli trasa to tylko diesel. Ja w sierpniu sprowadziłem z niemcowni 320d 150KM. Zapłaciłem 3100 euro za auto, bez jakiegoś wypasu na pokładzie. Póki co sprawuje się ok. Dużo jeżdże po mieście i z całą pewnością jazda poprzednią e46 z LPG wynosiła mnie taniej niż obecną 320d. W trasie natomiast, e46 z gazem może się schować ... No i zapomnij, że w niemcowni kupisz wypasione 320d po lifcie za 2500 euro. Dobre auta trzymają tam cene.