1,8 B+G czy 2.0D do E46

Jeśli Twój temat nie pasuje do żadnej z powyższych kategorii działu "Silnik", umieść go tutaj.
qwerty112
Posty: 4
Rejestracja: 4 lis 13, 21:25
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: k-na

#1

Post autor: qwerty112 »

Witam.
Bylem juz zdecydowany na 2.0D po lifcie ze 150km ale ostatnio wpadl mi w oko 1.8 B+G, zamieszal sprawe i potrzebuje porady. Robie tygodniowo 450-500km. Wiadomo ze zalezy mi na niskim (stosunkowo) spalaniu i cenach czesci. Przeznaczyc planuje na niego jakies 15.000 zl. I przy okazji spytam czy warto szukac cos z Niemiec?
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#2

Post autor: Frost »

Jak gaz to raczej tylko opcja z zakładaniem go samemu. Diesel mało spali, ale nie czarujmy się, 15k to nie jest kwota za jaką kupisz 320d w polifcie do którego nie trzeba będzie nic dokładać. Takie moje zdanie.
qwerty112
Posty: 4
Rejestracja: 4 lis 13, 21:25
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: k-na

#3

Post autor: qwerty112 »

Ktos jest jeszcze w stanie mi troche rozjasnic wybor?
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#4

Post autor: Frost »

Szukaj auta które będzie pewniejsze/w lepszym stanie. Ja bym szukał diesla bo preferuję go zamiast benzyny. Będzie sprawiał wrażenie dynamiczniejszego wg mnie, a i na trasie się sprawdzi.
OSA BMW

#5

Post autor: OSA BMW »

Kwota jest alekwantna do stanu auta ,ale napewno nie rocznika i nie wiadomo jakiego wyposażenia za 2,500€ dostaniesz napewno nie zajezdzona jeszcze e46 320d,ale 98-2000 max. Wiem nawet gdzie są dwie sztuki
qwerty112
Posty: 4
Rejestracja: 4 lis 13, 21:25
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: k-na

#6

Post autor: qwerty112 »

No myslalem ze za taka kwote spokojnie znajde poliftowa wersje, liczylem na minimum 2002 rocznik. Caly czas mam na mysli ten na ktory bylem zdecydowany caly czas, 2.0D 150km
qwerty112
Posty: 4
Rejestracja: 4 lis 13, 21:25
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: k-na

#7

Post autor: qwerty112 »

Skoro mowicie ze ciezko dostac 2.0 150km to powiedzcie jakiego silnika unikac? Ktore sa najmniej awaryjne?
kamil600f
Posty: 2
Rejestracja: 30 paź 13, 18:27
BMW: 325
Rok produkcji: 1989
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Polska

#8

Post autor: kamil600f »

320d będzie milej przyspieszał jednak do taniej eksploatacji to 1.8 + lpg. Chwili bym się nie zastanawiał czy B+G czy diesel. Sama jazda na gazie taniej wychodzi a o eksploatacji jeśli chodzi o naprawy to nie wspomnę, a kupno 10 letniego diesla z niższego pułapu cenowego nic raczej dobrego nie wróży. Oczywiście zawsze znajdzie się odstępstwo od reguły.
MitoRIDER_20101
Bywalec forum
Posty: 172
Rejestracja: 23 paź 11, 12:58
BMW: e46 316i poj. 1,9 105 KM czysta benzynka ;]
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Zamość Rzeszów
Lokalizacja: Zamość Rzeszów

#9

Post autor: MitoRIDER_20101 »

Kolego zasadnicze pytanie: te 500km/tygodniowo robisz w mieście czy na trasie? Jeśli miasto - bierz LPG, jeździsz za grosze. Jeśli trasa to tylko diesel. Ja w sierpniu sprowadziłem z niemcowni 320d 150KM. Zapłaciłem 3100 euro za auto, bez jakiegoś wypasu na pokładzie. Póki co sprawuje się ok. Dużo jeżdże po mieście i z całą pewnością jazda poprzednią e46 z LPG wynosiła mnie taniej niż obecną 320d. W trasie natomiast, e46 z gazem może się schować ... No i zapomnij, że w niemcowni kupisz wypasione 320d po lifcie za 2500 euro. Dobre auta trzymają tam cene.
paleta
Bywalec forum
Posty: 399
Rejestracja: 31 mar 12, 22:41
BMW: 316
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce

#10

Post autor: paleta »

ja mam n42 na sekwecji i w trasie pali 8L tak więc ropniak może się schować :P no chyba że waha rolnicza albo zagramaniczna ;)
Napisz odpowiedź

Wróć do „Ogólne”