1,8 B+G czy 2.0D do E46

Jeśli Twój temat nie pasuje do żadnej z powyższych kategorii działu "Silnik", umieść go tutaj.
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#11

Post autor: danielo6666 »

za 2500 euro to chyba jakiś szrot poskladany po wypadku z podstawowym wyposażeniem i rocznik 1999 :ROFL:
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#12

Post autor: danielo6666 »

nie obrażcie sie ale jak chcecie kupić e46 po lifcie w " miare dobrym stanie " to ponizej 20 tys zł nie macie czego szukać
poliftowe wersje wychodziły od 2002 roku
11 letnie auta mają przebiegi 300-500 tys km wiec bedzie trzeba z czasem sporo w nie włozyć
te bzdury co wam handlarze wypisują że przebieg 150-170 tyś mozna wsadzić w bajki
obecnie poszukuje e91 i auta 4 letnie maja nalatane po 160-170 tyś
kuchar
Weteran
Posty: 662
Rejestracja: 22 lut 10, 22:51
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#13

Post autor: kuchar »

Bardzo ciężko znaleźć auto o przebiegu poniżej 250kkm, jeszcze trudniej poniżej 200kkm - ale są takie auta, jest ich mało i raczej nie jest to diesel. Problem w tym, ze statystyczny kowalski nie wie, że za auto, które będzie miało tak niski przebieg trzeba zapłacić po prostu więcej a dobre ceny za stosunkowo młode lub młodsze roczniki biorą się tez z wysokich przebiegów.

Jak ktoś ściąga auta, dobre auta to wie, ze za E46 z przebiegiem ~200kkm lub jakiekolwiek inne auto trzeba w Niemczech zapłacić dużo więcej niż za podobny egzemplarz nawet z lepszym wypasem, często wiekszym silnikiem ale taki, który będzie miał 300-400kkm przelotu. Stąd okazje w Polsce :)

Nikt nie mówi, ze BMW, które będzie miał 400kkm na 'szafie' jest złe. Jak ktoś dbał, regularnie serwisował w ASO itp. (a na zachodzie nie jeden nie żałuje kasy na to) i nie woził ziemniaków to takie auto często wygląda świetnie i jest w ogóle nie zniszczone i bardzo często więcej niż dobre od strony technicznej i zdecydowanie należy kupować właśnie takie samochody a nie dopicowane okazje lub auto, które przez 6-10 lat jeździło w kraju u kogoś kto "średnio" dbał, używał intenstywnie a chce wcale nie mało bo niby krajowe - wg. mnie żaden atut no ale nie wolno brać wszystkich pod jedną kreske!
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#14

Post autor: danielo6666 »

potwierdzam słowa kolegi tak jest w rzeczywistości
jeśli chcecie pojezdzić to najlepiej jechać samemu do niemiec i sobie samemu sciagnać z tamtąd samochód
bedziecie wtedy widzieli rzeczywisty przebieg i stan auta
a tych wszystkich handlarzy co kupują auta za grosze wyżyłowane i nadajace sie na zlom to bym za JAJA powiesił na kosciele bo czesto ludzie pracuja kilka lat na swoje wozki , a tu taki gniot wciska auto od pierwszego własciciela ( dziadka ) i małym przebiegiem
a pózniej studnia bez dna
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#15

Post autor: piotrek1474 »

Za 15 tys można znaleźć dobrego diesla po lifcie tylko trzeba dobrze szukać i to raczej za zachodnią granicą. Znajomy kupił 320 diesel 2002 r. nalatane ma ok 250000
wersja m pakiet jeździ już rok i jest bardzo zadowolony. A co do gazu to też uważam że lepiej kupić bez i samemu zamontować.
Obrazek
Napisz odpowiedź

Wróć do „Ogólne”