Zwariowane tylne lampy - świecą jak chcą e46 lift

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
FrytoLudek
Bywalec forum
Posty: 31
Rejestracja: 11 sie 18, 22:55
BMW: V8iN42
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Nad wisłą

#1

Post autor: FrytoLudek »

Witam, mam problem z tylnymi lampami w moim bmw e46 polift mianowicie wariuje mi prawa lampa tzn. po włączeniu prawego kierunku miga mi szybko światło postojowe, jak włączam awaryjne też się świeci postojowe tyle, że mruga powoli (normalnie). Po przeczytaniu kilku postów na forum stwierdzam, że jest jakiś problem z masą (brązowym kabelkiem), a dokładnie spalony jest kabelek nr 3 w kostce (brązowy) w lewej lampie jest to samo tyle, że wszystko świeci normalnie. Proszę o pomoc jak mam to ogarnąć jestem słaby z elektryki ale przylutować co chyba dam rade.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

w pierwszej kolejnosci musisz ta mase poprawic, zanim ruszysz cokolwiek innego
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
FrytoLudek
Bywalec forum
Posty: 31
Rejestracja: 11 sie 18, 22:55
BMW: V8iN42
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Nad wisłą

#3

Post autor: FrytoLudek »

Jeśli oczyszczę te styki i wymienię kostki problem zniknie czy muszę cudować z dodatkową masą ?

Kod: Zaznacz cały

http://bmwcentrum.pl/obudowa-gniazda-tylnej-lampy-8-pinowa-bmw-e46-limousine,id741.html
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: scghost »

powinno rozwiazac problem, ale gdyby sie okazalo ze znowu zaczyna sie topić to bedziesz musial dorabiac nową
mimo wszystko sugeruje zaczac od tej wymiany wtyczki
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
Grzechu16
Bywalec forum
Posty: 521
Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
BMW: E46 318i [m43] 118KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice

#5

Post autor: Grzechu16 »

Ja u siebie w tylnych lampach mam z obu stron kabel od masy przylutowany do tej płytki (z Twojego ostatniego zdjęcia). Również występowały problemy i ten pin był nadtopiony we wtyczce. Samej wtyczki nie wymieniałem, działa dobrze któryś rok już.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

Dokładnie, ucinasz przewód masowy przy wtyczce, łączysz kawałek przewodu a drugi koniec do płytki na tym pinie, gotowe :wink: oczywiście jak kupisz nową wtyczkę to będzie bardziej elegancko :)
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”